După ce a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding, schimbându-și denumirea ~ din Coilprofil în Metigla, compania belgiană specializată în producția de învelitori și ~ sisteme metalice a finalizat prima etapă a unui ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Metigla investeste peste 6 mil. Euro pana in 2020 si asteapta in 2018 crestere de 20%

După ce a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding, schimbându-și denumirea din Coilprofil în Metigla, compania belgiană specializată în producția de învelitori și sisteme metalice a finalizat prima etapă a unui program de investiții în valoare de peste 6 milioane Euro. Până în acest moment, o parte din această sumă a fost direcționată atât către achiziția de roboți industriali, care vor simplifica și fluidiza procesele de producție şi livrare, cât și către lansarea de noi produse în divizia Rezidenţial.
În perioada 2019-2020 se va derula a doua parte a planului de dezvoltare, când sunt planificate investiții majore în extinderea spaţiilor de producţie şi depozitare, precum şi în dezvoltarea echipei. Majoritatea investiţiilor vor fi direcționate către achiziţia de noi utilaje, extinderea spaţiilor de producție (de la cei 10.000 mp actuali la peste 15.000 mp), modernizarea liniilor de producție existente, precum și achiziţionarea unor noi linii, care vor permite o creștere de până la 20% a capacităţii de producţie, la peste 35.000 tone de produse anual.
“Rebrandingul din acest an, în care am preluat denumirea celui mai cunoscut brand al nostru, va fi însoțit de cel mai amplu program de investiții al companiei din ultimii 18 ani. Obiectivul final este creșterea competitivității produselor Metigla și extinderea companiei la nivel național și internațional. Am început cu investiții în tehnologie, fiind printre puținii jucători din această piață care lucrează deja cu roboți industriali. Aceasta ne va permite reducerea timpilor de lucru, eficientizarea procesului prin automatizarea producției și îmbunătățirea timpilor de livrare. O altă inovație, pe care urmează să o implementăm până la finalul anului, este un nou sistem informatic integrat, care va gestiona toate procesele companiei şi va susţine dezvoltarea pentru următorii 5-6 ani”, a declarat Liviu Mistodinis, Director General METIGLA.
Compania se aliniază astfel trendului crescut de automatizare a fabricilor, tendință care urmărește, pe de o parte, creștea eficienței și reducea costurilor de producție, iar pe de altă parte, compensarea deficitului de personal. Se estimează că, în următorii doi ani, peste 1.7 milioane de noi roboți industriali vor fi instalați în fabrici în întreaga lume, până în anul 2020 totalul roboților aflați în funcțiune la nivel mondial depăşind 3 milioane.
În ceea ce priveşte portofoliul, Metigla a lansat în acest an două noi produse în divizia Rezidenţial. Mira, cel mai recent profil de tiglă metalică lansat de Metigla, este un model special destinat caselor cu arhitectură inspirată din zona mediteraneană. Mira este al doilea tip de țiglă metalică pe care compania îl lansează anul acesta, dupa ce în vară a introdus pe piață modelul Teck, un profil modular care recrează aspectul acoperişului tradiţional din şindrilă, pe care îl îmbină cu toate caracteristicile unui acoperiş metalic modern.
În cei 18 ani de activitate pe piața locală, compania Metigla și-a dovedit stabilitatea, nu doar prin dezvoltarea unei echipe puternice de specialişti, de aproximativ 100 de angajați la începutul anului 2018, ci şi prin diversificarea gamei de produse pentru toate segmentele acoperite de companie: industrial, rezidențial și pluvial, precum şi extinderea spațiilor de producție și depozitare, capacitatea de producție depăşind 30.000 de tone anual.
METIGLA este o companie cu capital belgian, care deține încă din anul 2000 o unitate de producţie în localitatea Ceptura, județul Prahova, cunoscută până în acest an sub denumirea de Coilprofil. Activitatea de producție include sisteme complete pentru acoperiș și hale metalice: țiglă metalică, tablă prefalțuită, sisteme pluviale, tablă cutată, panouri termoizolante și profile zincate, la cele mai înalte standarde europene de calitate. METIGLA este un exemplu de business bazat pe valori recognoscibile: calitate, încredere şi parteneriat. Produsele METIGLA sunt comercializate atât în ţară, cât şi în străinătate, prin distribuitori și constructori.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info