• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Consultanta de mediu, de la A la Z

Consultanta de mediu, de la A la Z

Orice companie trebuie sa se asigure ca respecta toate prevederile legate in materie de protectie a mediului. In Romania se aplica in prezent norme europene, dar si norme locale, de obicei in acord cu cele din spatiul comunitar european. Gradual, exigentele in materie de protectie a mediului se amplifica, firmele avand obligatia de a se conforma tuturor cerintelor in termenele anuntate de autoritati.

In primul rand, companiile trebuie sa isi reduca amprenta de poluare, iar prevederile legate pot afecta atat companii de productie, cat si companii din distributie, transporturi, comert. Practic, orice firma poate avea nevoie de consultanta de mediu de la o companie de specialitate, care vine cu know how, analizeaza situatia la zi si propune solutii rapide pentru rezolvarea oricaror probleme.

Consultanta de specialitate pe probleme de mediu poate inclusiv sa se refere la medierea relatiilor cu autoritatile de profil. O astfel de companie cu peste 20 de ani de experienta este AUDITECO GES, care ofera consultanta de la A la Z in materie de solutii globale de mediu. Portofoliul impresionant de clienti si proiecte de mediu recomanda aceasta firma atunci cand este nevoie de exemplu de gasirea de solutii optime pentru rezolvarea problemelor de mediu ale organizatiei, din dorinta conformarii cerintelor legale aplicabile. Evident, pentru ca acest aspect sa fie validat, este necesara mai intai identificarea cerintelor legale de mediu nationale si europene, pentru sectoarele de activitate in care activeaza organizatia in cauza.

Expertii AUDITECO GES ofera de asemenea "asistenta la negocierea programelor de conformare cu autoritatea de mediu si asistenta la sustinerea documentatiilor / studiilor in cadrul sedintelor de analiza tehnica si / sau in cadrul dezbaterilor publice", dupa cum se precizeaza pe website-ul oficial al companiei, acolo unde pot fi gasite si date complete de contact.

Specialistii in probleme de mediu sunt de fapt o echipa cu diverse competente aprofundate in discipline precum ingineria mediului, mecanica fluidelor, hidrotehnica, geografie, imbunatatiri funciare, energetica. Se folosesc metode si instrumente corespunzatoare cerintelor din Uniunea Europeana, expertii avand experienta in proiecte internationale si cunoscand foarte bine limba engleza de specialitate, absolut necesara pentru rezolvarea corecta a tuturor elementelor.

Mediul inconjurator este vital pentru omenire, iar mediul de afaceri si autoritatile din tot mai multe state colaboreaza pentru a impune standarde din ce in ce mai inalte, astfel incat viitorul sa fie unul cat mai bun pentru generatiile care ne urmeaza. Dincolo de cerintele legale, orice companie trebuie sa inteleaga importanta acestui subiect pentru angajati, actionari, clienti si colaboratori, deci pentru intreaga comunitate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//