• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Luke Lewis, noul Director de Marketing al Strauss Romania

Luke Lewis, noul Director de Marketing al Strauss Romania

Luke Lewis a fost recent numit Director de Marketing al Strauss Romania (fosta Elite Romania), parte din Strauss Group. In aceasta pozitie, Lewis se va ocupa de strategia de marketing si de implementarea acestei strategii, atat pentru Romania, cat si pentru Zona Balcanilor.

Lewis vine cu paisprezece ani de experienta in marketing si comunicare pentru branduri de pe piata de retail din industria tutunului, a berii, a bauturilor alcoolice, telecom si industria produselor de lux. La nivel international responsabilitatile sale au vizat piete de desfacere din Europa, Asia si Statele Unite.

S-a alaturat echipei Strauss Romania dupa opt ani petrecuti in grupul WPP, in companiile Grey si G2 (firma de consultanta in comunicare de marketing), ultima sa pozitie in cadrul grupului fiind de Director Regional G2 pe zona Asia Pacific, pentru conturi precum Carlsberg, British American Tobacco si Reebok. Anterior, Luke Lewis a facut parte din JTI, lucrand ca Director de Marketing in Moscova si apoi ca Global Brand Manager in Geneva. De asemenea, Luke este familiarizat si cu piata din Romania, unde a locuit si a lucrat timp de doi ani cu BAT pentru lansarea Kent din 1999.

Inainte de a-si incepe cariera in marketing a experimentat o serie de activitati interesante, cum ar fi: ingrijitor pe puntea unei nave de pescuit din Alaska, om de vanzari door-to-door in Africa de Sud, sau ghid turistic in Napa Valley pentru un producator californian de vinuri. Luke s-a nascut in Marea Britanie si a locuit in Africa si Anglia inainte de a se muta in Statele Unite, la varsta adolescentei.

Pe langa experienta sa profesionala, el detine si o diploma in Stiinte Politice si Marketing la Universitatea de Stat din California, San Diego. Si-a consolidat studiile in cadrul a diverse workshopuri si traininguri, precum BAT Marketing Excellence Series (2005), P&G Shopper Marketing Program (2004), JTI Trade-Marketing Development Workshop (2002) si Grey Media Planning Training (1997). 

"Primul lucru pe care l-am inteles este frumusetea cafelei. Gustul si mirosul ei induc in mod automat Ganduri, Trairi Frumoase, dar este vorba si despre ritualul de a bea cafea, care este un moment creativ si chiar pasional, de care avem parte chiar in fiecare dimineata! Singurele categorii in care am mai intalnit aceeasi implicare personala a consumatorului si chiar sentimentul de posesiune, a fost doar in cazul categoriilor de vinuri si tigari, dar in ambele consumatorul este, evident, spectator sau doar "proprietar", mai degraba decat o persoana care are o contributie creativa legata de produs. Pozitionarea Doncafe Cafea cu suflet reaminteste si reaprinde legaturile emotionale intre oameni si acest produs magic. Doncafe reaminteste oamenilor de ce cafeaua ne face sa ne simtim atat de bine", a declarat Luke Lewis.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//