• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Retailul cu haine second hand, offline si online

Retailul cu haine second hand, offline si online

Piata de retail second hand pe segmentul de imbracaminte si incaltaminte este tot mai ampla in tara noastra, crescand in acelasi timp nivelul de calitate pe masura ce asteptarile romanilor sunt mai mari, in linie cu cresterile veniturilor. In toate localitatile, mai mari sau mai mici, putem observa astfel de magazine de haine second hand care aduc produse din tari precum Italia, Marea Britanie, Germania, Franta etc.

Nu toate magazinele de haine la mana a doua sunt la fel: unele insista pe pret si aduc marfa ieftina, altele propun mai degraba branduri atent selectate, atingand si segmentul de outlet in paralel. Exista in Romania chiar si retele de magazine second hand care reusesc sa ofere o identitate de magazin, asa cum se intampla in alte tari precum Ungaria, acolo unde aceasta zona este bine conturala pe retailul de fashion. Unele persoane prefera acest compromis: aleg haine second hand de la branduri celebre, marci de top pe piata de imbracaminte si incaltaminte, la pret mult mai mic decat produsele noi.

Retailul cu haine second hand exista in prezent in Romania chiar si pe internet, mai ales pe aceasta zona a produselor de brand. Romanii pot cumpara asadar si online produse de top la preturi mici, cu conditia de a accepta provenienta articolelor - haine ce au mai apartinut altor persoane. Magazinele promit insa produse "ca noi", fara niciun fel de probleme de ordin estetic. Se produce practic o reciclare totala a hainelor. Atat timp cat acestea sunt spalate corespunzator de catre noul posesor, procedura nu are nicio amenintare pentru sanatate.

Tot online se alimenteaza unele magazine second hand offline, dar acestea recurg la selectarea de furnizori ce vand en gross. Produsele sunt comercializate in acest caz sub forma de loturi de produse si nu in mod individual, asa cum se intampla in cazul comercializarii catre utilizatorul final.

Chiar daca veniturile romanilor vor creste, cu siguranta piata second hand de fashion este una de viitor. Ceea ce se va schimba insa si mai mult va fi cresterea segmentului de produse de marca: romanii vor fi mai atenti la ceea ce cumpara si vor alege sa faca un compromis doar pentru a purta "etichete" care garanteaza calitate si stil.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//