• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Continental AG vizeaza realizarea unei cifre de afaceri anuale de 25 de miliarde de euro

Continental AG vizeaza realizarea unei cifre de afaceri anuale de 25 de miliarde de euro

Continental AG Hanovra isi propune in anul 2008 realizarea unei cifre de afaceri de 25 de miliarde de euro si reducerea datoriilor nete, conform planului. Furnizorul international de subansamble auto a confirmat, la Hanovra, obiectivul corectat pe 13 septembrie 2008 referitor la o marja EBIT de 8,5%. Acesta a fost rectificat in functie de amortizarile rezultate in urma alocarii pretului de cumparare de la Siemens VDO, precum si in functie de cheltuielile de restructurare si integrare.

Cu toate acestea, trimestrul al patrulea lasa loc pentru incertitudini, generate de conjunctura regresiva. in contextul unei situatii de piata tot mai dificile, compania are in plan un program de reducere a costurilor, care se desfasoara in paralel cu proiectele de restructurare.

"In prima jumatate a anului, rezultatele slabe inregistrate pe piata din America de Nord au fost compensate de conjuctura favorabila din Europa si Asia. Insa in ultimul trimestru au fost semne drastice de incetinire a cresterii in toate pietele, iar declinul dramatic din Europa a avut in mod special un impact negativ asupra noastra. Acesta tendinta ar putea sa se accentueze in anul 2009", a declarat Karl-Thomas Neumann, Directorul Comitetului Executiv Continental AG.

"Continental, prin eficienta sporita si o strategie bine definita in ceea ce priveste procesele continue de restructurare, este bine pregatita pentru a face fata provocarilor dificile care vor urma. Cu toate acestea, am configurat programe suplimentare de reducere a costurilor. De exemplu, in Automotive Group vom reduce personalul extern in regim outsourcing, vom tine cont de orele lucrate pana in prezent si vom prelungi concediul de sarbatori. In functie de locatie si de stadiul de realizare al unei lucrari, vom reduce numarul de zile lucratoare saptamanal de la 5 la mai putin. Aditional, investitiile care nu sunt absolut necesare vor fi amanate pentru moment", a declarat Karl-Thomas Neumann.

In primele noua luni ale 2008, concernul a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 60,6%, comparativ cu perioada similara a anului trecut, ajungand la suma de 19.146,0 de milioane de de euro (in anul precedent suma a fost de 11.920,5 milioane de euro). Aceasta crestere a rezultat atat din cresterea organica, cat si din schimbarile din perimetrul de consolidare, in special ca urmare a achizitiei Siemens VDO. Variatiile de curs valutar au avut un efect de compensare.

EBIT consolidat inainte de amortizarea activelor necorporale din PPA si inainte de deprecierea activelor corporale din PPA (numai Siemens VDO) a crescut in primele noua luni ale 2008 cu 138,3 milioane de euro, respectiv cu 10,2% la 1.494,9 milioane de euro (in anul precedent a ajuns la 1.356,6 milioane de euro), comparativ cu perioada similara a anului trecut, si corespunde unui procent de 7,8% din vanzari (11,4% in anul precedent). in urma ajustarii cu efectele speciale rezulta o imbunatatire cu 167,2 milioane de euro, respectiv de 11,9%, ajungand la suma de 1.569,6 milioane  de euro (1.402,4 milioane de euro in anul precedent).

Rentabilitatea vanzarilor dupa ajustari se pozitioneaza la 8,2% (11,8% in anul precedent). Rezultatul operativ al concernului (EBIT) a scazut fata de anul precedent cu 262,5 milioane euro, respectiv cu 19,6%, la suma de 1.075,1 milioane de euro (1337,6 milioane de euro in anul precedent). Rentabiliatea vanzarilor a scazut la 5,6% (11,2% in anul precedent).

Profitul alocat actionarilor a scazut cu 56,0% la 363,5 milioane euro (825,2 milioane euro in anul precedent), iar profitul pe actiune a ajuns la 2,24 euro (fata de 5,63 euro in anul precedent).

Majorarea preturilor materiilor prime a avut un impact negativ de aproximativ 205 milioane de euro asupra nivelului EBIT al concernului, in primele noua luni si jumatate ale 2008, comparativ cu preturile din primele noua luni din 2007. Cea mai afectata de aceasta evolutie a fost divizia Rubber Group.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//