• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AdVenture promoveaza Caffetin pe piata farmaceuticelor

AdVenture promoveaza Caffetin pe piata farmaceuticelor

Agentia de publicitate AdVenture implementeaza campania de promovare Caffetin pe piata autohtona a analgezicelor.

Lansat in Romania in mai 2007 alaturi de AdVenture, analgezicul macedonean Caffetin revine in atentia publica si in  2008 printr-o campanie de activare.

"La prima intalnire cu AdVenture am descoperit o echipa foarte tanara, foarte entuziasta, care isi dorea sa faca o campanie reusita pentru Caffetin. I-am placut de la inceput! Dupa cateva luni de munca, deadline-uri respectate, multa comunicare, implicare si pasiune, campania Caffetin e in desfasurare! E o campanie cu o expunere foarte mare, cu cel mai bun mix si cel mai bun buget! Ce as putea sa imi doresc mai mult?!", a declarat Oana Costea - Brand Manager Mediplus Exim.

Campania se adreseaza unui target care cuprinde in principal femeile din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 35 – 54 de ani, cu venituri medii si mari.
Obiectivele de business ale acestei campanii sunt evidentierea beneficiilor utilizarii Caffetin si cresterea notorietatii si favorabilitatii brand-ului in randul consumatorilor romani .

"Caffetin este un brand cu traditie in 15 tari, iar de-a lungul celor 50 de ani de existenta si-a dovedit eficienta si trainicia, motiv pentru care am convingerea ca va deveni un puternic competitor pentru brand-urile deja existente pe piata romaneasca", a declarat Diana Focea, Account Executive AdVenture.
Conceptul creativ, care sta la baza campaniei, urmeaza linia de comunicare a sloganului "Caffetin, o durere mai putin!" si porneste de la eficienta dovedita a acestui medicament.

Mesajul de comunicare dezvoltat de AdVenture descrie principalul atribut al medicamentului: "Durerea dispare imediat!" Suporturile media utilizate in aceasta campanie sunt: presa nationala cu aparitii saptamanale, lunare si bilunare; 4 proiecte speciale sustinute pe online si un proiect special cu Realitatea TV. Campania a debutat in data de 10 Octombrie si se va finaliza in luna decembrie a acestui an.

Echipa AdVenture care a lucrat campania Caffetin din 2008 este formata din: Alex Zamfir – General Manager, Elisa Olteanu – Senoir Copywriter, Daniel Toma – Co-creative Director, Daniela Habara – Junior Copywriter, Diana Focea – Account Executive, Adrian Ciubotaru – Junior Copywriter, Alin Dumitrescu – Art Director, Cristi Ciureanu – DTP.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//