• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hochland isi va extinde gama de produse cu noua telemea de vaca

Hochland isi va extinde gama de produse cu noua telemea de vaca

Hochland Romania isi consolideaza pozitia de lider pe piata branzeturilor prin extinderea gamei sale de produse cu un nou sortiment - Telemea de vaca, ce marcheaza intrarea companiei pe o noua categorie, cea de branza  alba - telemea.

"Decizia de a intra pe categoria de branza alba telemea este una fireasca, avand in vedere preocuparea noastra de a oferi consumatorului nu numai o calitate exceptionala, dar si o gama de produse cat mai variata. Hochland este "Expert in Branzeturi", lucru certificat printr-o experienta de 100 de ani pe plan european si de 10 ani pe piata locala.

Noua telemea vine sa confirme acest lucru printr-o prospetime garantata, prin aceeasi calitate excelenta si experienta gustativa unica, cu alte cuvinte - prin bucuria gustului, cu care Hochland si-a obisnuit consumatorii", a declarat Sergiu Mititelu, Director General Hochland Romania.

Noul produs Hochland are un ambalaj alb, elegant si usor de utilizat, dar si un gramaj practic, de 200 de grame si respectiv 150 de grame. Pana la finalul anului, acestor doua variante li se vor adauga alte cateva sortimente, noi gramaje dar si noi variante de ambalaj.

Produsul va fi disponibil in toate orasele din Romania, atat in magazinele mari, cat si in cele de proximitate, cu ajutorul retelei de distributie si de vanzari a partenerului Whiteland.

Hochland Romania, cel mai mare producator de branzeturi de pe piata locala, este filiala locala a Hochland AG, companie germana cu importanta traditie si unul dintre cei mai mari producatori si prelucratori de branzeturi din Europa. Branza Hochland este vanduta in peste 50 de tari de pe toate cele cinci continente.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//