• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul net al BCR a crescut cu 71,8% in trimestrul al treilea din 2008

Profitul net al BCR a crescut cu 71,8% in trimestrul al treilea din 2008

Cu o crestere cu 40,2% a veniturilor operationale ale Grupului BCR depasind cu mult cresterea cu numai 6,7% a cheltuielilor administrative generale, profitul operational a inregistrat o crestere puternica, cu 82,8%.

"Am obtinut rezultate bune, in acord cu obiectivele pe care ni le-am propus pentru 2008. Continuam sa fructificam toate oportunitatile care apar pe piata, reusind in acelasi timp sa controlam costurile si sa gestionam riscurile in mod corespunzator", a declarat Dominic Bruynseels, CEO BCR. "Ne straduim in continuare sa imbunatatim calitatea si eficienta afacerii noastre. BCR este intr-o forma buna, capabila sa contracareze orice efecte adverse ale turbulentelor inregistrate pe pietele financiare internationale, si sa isi ajute clientii sa isi transforme aspiratiile in realitate", a continuat Dominic Bruynseels.

Veniturile operationale au sporit cu 40,2% de la 2.215,4 milioane RON (670,4 milioane euro) la 3.105,1 milioane RON (850,3 milioane euro).

Cheltuielile administrative generale (inclusiv cheltuielile cu personalul, alte cheltuieli administrative si cheltuieli rezultate din deprecierea cursului de schimb) au crescut moderat, cu 6,7%, de la 1.241,4 milioane RON (375,7 milioane euro) la 1.324,4 milioane RON (362,7 milioane euro).

Principalul motor al imbunatatirii remarcabile a veniturilor operationale ale Grupului BCR l-a reprezentat cresterea puternica a veniturilor nete din dobanzi (+58,5%) si respectiv a veniturilor nete din comisioane (+24,0%).

Rezultatul operational a fost influentat pozitiv de vanzarea participatiei minoritare la compania de asigurari Asiban S.A. catre asiguratorul francez Groupama.
 
Cheltuielile operationale au crescut moderat, demonstrand o buna administrare a costurilor, in conditiile in care reteaua teritoriala a bancii a continuat sa se extinda cu inca 19 unitati in trimestrul al treilea 2008.

Conform asteptarilor, cheltuiala cu provizioanele de risc pentru credite si avansuri a crescut fata de septembrie 2008 pana la 386,3 milioane RON (105,8 milioane euro). Aceasta crestere a fost impulsionata de cresterea puternica, in 2008 fata de 2007, a portofoliului de credite si in special de rata mai inalta de crestere a portofoliului de credite retail.

De asemenea, BCR si-a ajustat provizionarea de risc la conditiile de piata in schimbare (provizioane de risc mai ridicate pentru produsele de credit neasigurate) iar anularea asigurarii de risc financiar a creditelor contribuie la aceasta crestere.

Profitul net consolidat dupa impozitare si plata intereselor minoritare a crescut cu 71,8%, la 1.247,0 milioane RON (341,5 milioane euro), cel mai bun rezultat net pentru trimestrul trei din istoria BCR.

Datorita rezultatelor operationale mai bune, raportul cost/venituri a scazut deja sub nivelul de 46,9% propus pentru sfarsitul lui 2008.

Rentabilitatea capitalului propriu a crescut la 32,3% pentru trimestrul al treilea 2008 (de la 22,0% in trimestrul al treilea 2007), in linie cu nivelul calculat pentru prima jumatate a lui 2008.

Cresterea eficientei se datoreaza in principal cresterii profitului net obtinuta prin sporirea semnificativa a veniturilor operationale, corelata cu un control riguros al cheltuielilor administrative generale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//