• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Transilvania, cel mai mare emitent de carduri Visa din Romania

Banca Transilvania, cel mai mare emitent de carduri Visa din Romania

Banca Transilvania este in acest moment cel mai mare emitent de carduri Visa din Romania, cu peste 1.200.000 de carduri Visa in piata, dintr-un portofoliu de 1.550.000. BT are in prezent 12,5% din piata cardurilor si o oferta formata din 13 tipuri de carduri - de debit, de credit, respectiv carduri co-branded – pentru segmente diferite de clienti, printre care: oameni de afaceri, medici sau studenti.

"Vreau sa felicit Banca Translivania pentru performanta sa. Acest succes reflecta atat consecventa cu care BT promoveaza platile electronice prin card, cat si aprecierea din partea clientilor bancii pentru produsele Visa. Este recunoscuta in piata preocuparea Bancii Transilvania de diversificare a ofertei de carduri pentru a veni in intampinarea nevoilor cat mai multor segmente de clienti. in prezent, Banca Transilvania are in portofoliu 10 produse Visa pentru clienti persoane fizice si companii", a declarat Catalin Cretu, Director General, Romania, Visa Europe.

"Cresterea portofoliului de carduri ne bucura foarte mult, mai ales ca vorbim si de aspecte calitative. In interval de doar un an, intre septembrie 2007 si septembrie 2008, numarul  de carduri BT a crescut cu 40%, iar cel al tranzactiilor efectuate cu cardurile BT este mai mare cu 63%. Clientii au inceput sa descopere avantajele folosirii cardurilor la cumparaturi, asa incat utilizarea acestora la comercianti s-a dublat, reprezentand acum 21% din numarul total de tranzactii cu carduri BT", a declarat Gabriela Nistor, Director Executiv in cadrul Bancii Transilvania.

Rezultatele BT, ca furnizoare de servicii e-commerce, au fost, de asemenea, recent recunoscute, banca primind Premiul pentru performanta si calitatea serviciilor de profil, in cadrul Galei Premiilor e-Commerce.

Banca Transilvania este prezenta in toata tara, prin cele 526 de locatii, dar si cu o retea de 750 de bancomate si 10.000 de POS-uri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//