• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mio Technology a desemnat country manager-ul pentru Romania

Mio Technology a desemnat country manager-ul pentru Romania

Mio Technology, furnizor global de dispozitive de navigatie, lider in tehnologia GPS si in vanzarile in Europa Centrala si de Est, a anuntat numirea Laurei Samson in functia de country manager pentru biroul din Romania al companiei .

Laura Samson s-a alaturat echipei Mio Technology dupa o cariera de noua ani, din care patru ani in pozitii de management al unor companii renumite din industria IT. Misiunea Laurei Samson este aceea de a administra operatiunile Mio in Romania, de a intari relatiile cu partenerii existenti, directi sau indirecti, de a dezvolta business-ul si de a sprijini cooperarea la nivel regional si global cu Mio Technology.

"Pentru mine este o provocare sa conduc activitatile Mio la nivel local, business-ul de dispozitive GPS fiind diferit fata de cel IT, datorita dinamicii puternice de la an la an si evolutiei mult mai bune la nivel regional. in Romania, rata de penetrare a echipamentelor GPS este destul de mica si, prin urmare, estimam o crestere puternica a pietei pentru anul acesta si indeosebi pentru anul viitor. in conditiile cresterii competitiei, vom depune toate eforturile necesare pentru ca Mio sa isi mentina cota de piata", a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology Romania.

"Sunt foarte increzator ca Laura Samson va reusi din pozitia de country manager sa mentina si chiar sa intareasca pozitia companiei pe piata locala de GPS, piata cu cel mai mare potential dintre tarile Europei Centrale si de Est. in ceea ce ma priveste, voi continua sa sprijin cresterea business-ului Mio la nivel regional", a declarat Mariusz Manowski, sales&marketing director Mio Technology Europa Centrala si de Est.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//