• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Afaceri pe litoral si nu numai

Afaceri pe litoral si nu numai

Afacerile sezoniere sunt in plina desfasurare pe litoralul romanesc. In statiunile de la Marea Neagra, de la Navodari - Mamaia si pana la Vama Veche, lunile iulie si august sunt cele in care cei mai multi turisti vin sa se bucure de mare, plaja si soare. Pentru turisti este vacanta, pentru comercianti si pentru afacerile din HoReCa este plin sezon de lucru la putere maxima.

Afacerile pe litoral pot fi de diverse feluri, cele mai populare fiind in zona de cazare (hoteluri, pensiuni, moteluri, case - vile, apartamente si garsoniere in regim hotelier) si alimentatie publica (restaurante, terase, baruri, cluburi, cofetarii, patiserii, fast food-uri, gogoserii, simigerii, linii de autoservire etc.). In unele situatii sunt necesare investitii mari, cu profit pe termen lung (mai multe sezoane), in alte cazuri insa se poate vorbi de afaceri punctuale, care se pot muta apoi in alte parti, in functie de vad si de alte criterii.

O afacere "mobila" este cea care presupune un stand sau o rulota de servire... ori chiar o locatie fixa inchiriata, dar care nu necesita dotari majore (deci se poate "abandona" dupa un sezon, daca este cazul, mutand afacerea intr-un alt loc). Un bun exemplu este cel al standurilor de inghetata, care pot fi perfect lipite de alte business-uri sau care pot functiona pe cont propriu.

Din magazine specializate pentru HoReCa se pot cumpara aparate de inghetata profesionale, masini care pot genera un profit foarte bun. Este bine ca afacerea sa fie totusi diversificata, deci sa existe cel putin un aparat de vafe, un aparat pentru clatite, poate si popcorn si alte optiuni.

Afacerile de acest gen pe litoral pot fi apoi mutate in extra-sezon in alte locatii din orase (in Constanta, Bucuresti etc) sau in zone de munte, unde sezonul autentic este in lunile de iarna. Cu exceptia inghetatei, cele mai multe produse se pot vinde si in sezonul rece.

In statiuni precum Mamaia, Costinesti sau Eforie Nord, numarul turistilor este foarte mare, iar preturile acceptate sunt si ele la un nivel care poate asigura profit mare in ciuda perioadei scurte de exploatare. Sa nu uitam ca vanzarile sunt aproape in regim non-stop in unele cazuri, "valurile" de turisti existand aproape la orice ora.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//