Afacerile sezoniere sunt in plina desfasurare pe litoralul romanesc. In statiunile de ~ la Marea Neagra, de la Navodari - Mamaia si pana la Vama ~ Veche, lunile iulie si august sunt cele in care cei mai multi ~ turisti vin sa se bucure de mare, plaja si soare. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Afaceri pe litoral si nu numai

Afacerile sezoniere sunt in plina desfasurare pe litoralul romanesc. In statiunile de la Marea Neagra, de la Navodari - Mamaia si pana la Vama Veche, lunile iulie si august sunt cele in care cei mai multi turisti vin sa se bucure de mare, plaja si soare. Pentru turisti este vacanta, pentru comercianti si pentru afacerile din HoReCa este plin sezon de lucru la putere maxima.
Afacerile pe litoral pot fi de diverse feluri, cele mai populare fiind in zona de cazare (hoteluri, pensiuni, moteluri, case - vile, apartamente si garsoniere in regim hotelier) si alimentatie publica (restaurante, terase, baruri, cluburi, cofetarii, patiserii, fast food-uri, gogoserii, simigerii, linii de autoservire etc.). In unele situatii sunt necesare investitii mari, cu profit pe termen lung (mai multe sezoane), in alte cazuri insa se poate vorbi de afaceri punctuale, care se pot muta apoi in alte parti, in functie de vad si de alte criterii.
O afacere "mobila" este cea care presupune un stand sau o rulota de servire... ori chiar o locatie fixa inchiriata, dar care nu necesita dotari majore (deci se poate "abandona" dupa un sezon, daca este cazul, mutand afacerea intr-un alt loc). Un bun exemplu este cel al standurilor de inghetata, care pot fi perfect lipite de alte business-uri sau care pot functiona pe cont propriu.
Din magazine specializate pentru HoReCa se pot cumpara aparate de inghetata profesionale, masini care pot genera un profit foarte bun. Este bine ca afacerea sa fie totusi diversificata, deci sa existe cel putin un aparat de vafe, un aparat pentru clatite, poate si popcorn si alte optiuni.
Afacerile de acest gen pe litoral pot fi apoi mutate in extra-sezon in alte locatii din orase (in Constanta, Bucuresti etc) sau in zone de munte, unde sezonul autentic este in lunile de iarna. Cu exceptia inghetatei, cele mai multe produse se pot vinde si in sezonul rece.
In statiuni precum Mamaia, Costinesti sau Eforie Nord, numarul turistilor este foarte mare, iar preturile acceptate sunt si ele la un nivel care poate asigura profit mare in ciuda perioadei scurte de exploatare. Sa nu uitam ca vanzarile sunt aproape in regim non-stop in unele cazuri, "valurile" de turisti existand aproape la orice ora.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info