• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Orange a ales acelasi partener de media, Initiative Romania

Orange a ales acelasi partener de media, Initiative Romania

Initiative Romania a recastigat contul de media full service al Orange Romania, cel mai mare operator local de telefonie mobila.

"Dincolo de emotii si de dorinta de a ramane partenerii unuia dintre cele mai puternice branduri din lume, licitatia tocmai incheiata a fost poate cel mai incitant proiect pe care l-am gestionat in ultimii ani. Se spune ca, in general, intr-un pitch, agentia incumbent are sanse minime de a castiga. Iata ca am reusit sa demontam acest mit", a declarat Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania.

Lider de piata in Romania, cu peste 10 milioane de clienti, parte a grupului France Telecom, una din cele mai mari companii de telecomunicatii din lume, Orange este un investitor de top in publicitate in tara noastra.

"Dupa 5 ani de parteneriat cu Initiative, Orange a decis sa reevalueze piata de media organizand, zic eu, cel mai mare pitch din Romania ultimilor 2 ani. Am privit acest lucru ca pe un fenomen intru totul firesc pentru un business de asemenea proportii si am reactionat cu entuziasm la o astfel de provocare", a adaugat Popescu.

"Sunt mandra de echipa Initiative Romania. Recastigarea contului Orange dovedeste faptul ca o relatie de succes se construieste in timp, cu foarte multa munca, valori comune si, mai ales, pasiune. Multumesc Orange Romania pentru confirmarea acestui fapt", a concluzionat Veronica Savanciuc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//