• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

O afacere in industria agro-alimentara poate fi o poveste de succes

O afacere in industria agro-alimentara poate fi o poveste de succes

In Romania, agricultura poate sa fie o poveste de succes in business, la fel ca in alte tari europene. De fapt, tara noastra beneficiaza de un context favorabil chiar, tinand cont de clima, de spatiile largi de campie si deal, dar mai ales de partea economica: preturile terenurilor, animalelor si ale fortei de munca sunt mai mici decat in alte state din Uniunea Europeana.

Asadar, se poate construi o afacere in industria agro-alimentara, mai ales ca antreprenorii pot beneficia de diverse sisteme de co-finantare, prin programe nationale si internationale. De astfel de oportunitati pot beneficia atat start-up-urile, cat si companiile deja dezvoltate.

Un exemplu de succes in industria agro-alimentara, la care poate aspira orice antreprenor, este Carmistin, brand fondat in anul 2000 de catre Iustin Paraschiv, pe baza experientei deja existente in cadrul companiei producatoare de mezeluri Ana si Cornel.

"Orientata initial catre comertul cu cereale si produse alimentare, Iustin Paraschiv a decis in 2008 transformarea Carmistin in grupul Carmistin, avand ca obiectiv principal crearea unuia dintre cei mai mari jucatori din industria agrolimentara din Romania. Grupul a inceput sa se dezvolte pe linii de business diferite dar complementare. Astfel, in cadrul grupului au aparut companii care compun un lant ce porneste de la cultivarea pamantului, cresterea animalelor si merge pana la vanzarea si distribuirea produselor din carne in reteaua de magazine proprii", se precizeaza pe website-ul Carmistin.

Realizarile grupului sunt impresionante: productie anuala de peste 20.000 de tone de carne de pui, 250.000 de porci si 10.000 de vite in viu in cele 18 ferme specializate. Carmistin apare destul de des in media, in context pozitiv, prin prisma numeroaselor investitii si preluari curajoase de afaceri ce se adauga grupului.

O afacere in industria agro-alimentara poate fi o poveste de succes, dar trebuie pornit de preferat cu un capital de investitie cat mai consistent. Realitatea ne arata ca cele mai multe mari afaceri din domeniu au capital strain, mai ales dupa anii 2000, cand tot mai multe grupuri internationale consacrate si companii de investitie s-au aratat foarte interesate de a paria pe agricultura, productia si piata de retail din Romania. Romanii au insa avantajul de a cunoaste foarte bine piata locala si de a putea dezvolta afaceri chiar cu resurse mai mici.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//