• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zanul a revenit intr-un nou spot Banca Transilvania

Zanul a revenit intr-un nou spot Banca Transilvania

Zanul a revenit intr-un nou spot creat de Next Advertising pentru Abonamentul bancar de la Banca Transilvania cu o solutie practica pentru micii afaceristi agasati de obsesiva placa: "Dom’le, platesti!". Primul abonament bancar din Romania este un produs de la Banca Transilvania care ii ajuta pe micii intreprinzatori sa-si reduca din cheltuielile cu comisioanele la tranzactiile lunare. 

"Spotul dramatizeaza situatia unui  patron de atelier de tamplarie, un nene suparat care, pentru a mai reduce din cheltuieli, instaureaza pentru toata lumea o regula simpla si eficienta: ai stricat, platesti. Amuzant este ca omul, fiind atat de pornit sa recupereze banii, ii imputa pana si Zanului renovarea tavanului prin care acesta isi face aparitia cu gandul sa-l ajute. Cam dur patronul? E doar un om serios, preocupat de afacerea lui. Ca toti oamenii intreprinzatori", a spus Mihaela Neatu, Copywriter Next.

La realizarea spotului au participat Mihaela Neatu si Semida Duriga - copywriteri, Liviu David - Creative Director, Ingrid Weber, Sorin Popescu – Client Service Next si echipa Bancii Transilvania.

Spotul TV a fost facut in colaborare cu regizorul Radu Muntean si produs de Multimedia Est, operator Alex Sterian.

Noua campanie TV se desfasoara in perioda  24 octombrie- 16 noiembrie 2008 si poate fi vazuta pe Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Hallmark, TVR1 si 2, National Geographic, Discovery, Kanal D si The Money Chanel.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//