• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Flamingo International au crescut cu 54 la suta in primul semestru al 2008

Vanzarile Flamingo International au crescut cu 54 la suta in primul semestru al 2008

Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata romaneasca, a realizat o cifra de afaceri de peste 340 milioane lei in primul semestru din 2008, in crestere cu 54 la suta fata de aceeasi perioada din 2007, se arata intr-un comunicat al companiei remis Agerpres.

Grupul Flamingo a inregistrat, in primul semestru al lui 2008, valori triple pe segmentul de LCD-uri si aparate de aer conditionat, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007, si vanzari de cinci ori mai mari pe segmentul de notebook-uri.

Conform reprezentantilor companiei, in decursul primului semestru, Flamingo a inregistrat o evolutie pozitiva pentru toate cele trei retele proprii de retail: Flanco World, Flanco si Flamingo Computers. Astfel, pentru magazinele cu suprafete mari Flanco World, compania a inregistrat vanzari in crestere cu 60 la suta in primul semestru din 2008 fata de 2007, in timp ce pentru magazinele Flanco si Flamingo Computers reprezentantii companiei au raportat cresteri de 40 la suta fata de aceeasi perioada a anului 2007.

In al doilea semestru al 2008, Flamingo International va continua procesul de extindere a retelei de magazine cu suprafata mare de vanzare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa deschida alte 10 unitati noi pana la sfarsitul anului 2008.

In ceea ce priveste piata locala de retail electronic, eletrocasnic si IT&C, reprezentantii Flamingo apreciaza ca evolutia acesteia in primele 6 luni a fost ascendenta, inregistrand o crestere de 15 la suta fata de aceeasi perioada a anului 2007, in conformitate cu estimarile companiei.

Potrivit reprezentantilor companiei, pentru perioada viitoare piata va mentine un ritm similar de crestere, de 10 - 15 la suta, totalizand o valoare de 1,2 - 1,3 miliarde euro pana la sfarsitul anului 2008.

Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 mp - 3.000 mp), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. in prezent, exista 21 de locatii de acest fel in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

 

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//