• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Epson sustine ultimul proiect fusion al designerului Adrian Oianu

Epson sustine ultimul proiect fusion al designerului Adrian Oianu

Epson sustine ultimul proiect al designerului Adrian Oianu – o fuziune intre moda si arta contemporana. Premiera va avea loc la Bucuresti, in data de 28 octombrie 2008, proiectul urmand a fi derulat si in alte cinci orase principale din tara.

Cunoscut pentru inovatiile aduse in domeniul designului vestimentar si pentru originalitatea expresiei artistice, Adrian Oianu isi va prezenta ultima colectie in cadrul unui proiect in care obiectele vestimentare vor fi puse in valoare de teatrul contemporan. Prezentarea de moda ofera si prilejul pentru o piesa de teatru care va infatisa o "imagine sociala a vietii contemporane" si impreuna vor instantia conceptul de fuziune a elementelor principale: sunet, imagine, culoare.

"Fiind un brand al imaginii si al culorii, asocierea dintre Epson si designerul Adrian Oianu a venit ca o etapa fireasca, avand un fond comun: designul vestimentar este o forma de exprimare artistica in care imaginea si culoarea sunt esentiale, intalnindu-se armonios. De asemenea, una dintre gamele de imprimante Epson profesionale este destinata fotografilor profesionisti, multe dintre fotografiile de moda ale designerilor si modelelor din Romania fiind realizate cu echipamentele Epson", precizeaza Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.  

Punerea in scena a conceptului artistic original integreaza si proiectia unor scene in culori vibrante si naturale care vin sa completeze tabloul obiectelor vestimentare si piesei de teatru, proiectoarele Epson reprezentand instrumentele prin care va fi realizata aceasta provocare artistica avangardista. Cu ajutorul unor proiectoare mobile Epson EB-1735, dispuse in locuri precise, si a unui proiector fix EMP-6100, sunetul, imaginea si culoarea vor putea fuziona intr-o expresie armonioasa a tendintelor contemporane.

"Implicarea noastra in acest proiect este una de educare estetica si vine din dorinta de a sprijini o forma de exprimare artistica inedita care aduce impreuna doua dintre artele contemporane cele mai dinamice si mai pline de savoare, teatrul contemporan si designul vestimentar", a completat Simona Decuseara. 

Proiectul designerului Adrian Oianu se va desfasura, dupa premiera de la Bucuresti, in alte cinci orase principale din tara : Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Sibiu, Constanta.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//