• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

HP isi propune ca pana in 2012 sa isi dubleze puterea de utilizare a energiei regenerabile

HP isi propune ca pana in 2012 sa isi dubleze puterea de utilizare a energiei regenerabile

HP a dezvaluit cel mai ambitios plan al sau pentru urmatorii ani in ceea ce priveste energia regenerabila utilizata in intreaga activitate a companiei. Cunoscuta drept una dintre cele mai mari companii care lupta pentru protejarea mediului inconjurator, HP isi propune ca obiectiv pentru anul 2012 dublarea achizitiilor de energie regenerabila, de la aproximativ 4% in 2008, pana la 8% in 2012. 

Aceasta strategie completeaza eforturile mai vechi ale companiei de a reduce pana la 16% consumul de energie si al emisiilor de gaze cu efect de sera, datorate locatiilor sale de productie, termenul limita fiind 2010.

Pentru a reduce efectele dioxidului de carbon, HP se orienteaza din ce in ce mai mult spre o gama diversificata de resurse regenerabile. Astfel, compania isi propune imbunatatirea eficientei energetice, reducerea energiei si mentinerea unui echilibru al consumului in toate sediile sale.

Un prim pas in atingerea acestor obiective a fost realizat in anul 2007, cand compania a reusit sa creasca in mod considerabil numarul achizitiilor de energie regenerabila cu peste 350%. Mai mult, HP a achizitionat anul trecut impresionanta cifra de 61.4 milioane de kilowati ora (kWh) energie regenerabila nepoluanta, care sa ii ofere mediului inconjurator o viata mai lunga.

"HP investeste in noi tehnologii, incercand astfel sa ne plaseaze mai aproape de un ecosistem IT durabil. Compania noastra sprijina o serie de programe care vizeaza energia regenerabila, tocmai pentru a ne oferi o mai buna eficienta operationala si pentru a demonstra inca o data grija fata de clientii nostri, preocupati in permanenta de cresterea costurilor energetice", a declarat John Frey, senior sustainability executive HP.

Printre ultimele achizitii care vin in intampinarea initiativei HP, se inscrie un sistem solar de 1,1 megawati, cu 6.256 de panouri, capabile sa economiseasca pentru urmatorii 15 ani o suma de 750.000 USD. Oferind in acelasi timp mai mult de 10 la suta din totalul de putere, sistemul va reduce emisiile de dioxid de carbon cu mai mult de 60 de milioane de lire sterline in urmatorii 30 de ani. Aceasta este echivalenta cu furnizarea de energie electrica la 3800 de locuinte sau scoaterea din circulatie a peste 5250 de masini pentru acelasi interval.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//