• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO a realizat campania TV de lansare a brandului Müller in Romania

Graffiti BBDO a realizat campania TV de lansare a brandului Müller in Romania

Graffiti BBDO a realizat campania TV de lansare in Romania a brandului german de lactate Müller, lider de piata in Marea Britanie si Germania si unul dintre cei mai importanti producatori europeni de lactate.

Folosind o abordare noua, agentia reinventeaza conceptul clasic al campaniilor pentru iaurturi. Astfel, Graffiti BBDO a conceput o campanie care surprinde si care ofera mai mult decat obisnuita lectie de sanatate, destinata tuturor celor care cauta o experienta speciala si nu doar calitatile de baza ale unui iaurt (care trebuie sa fie natural si sanatos).

"Müller e despre "plus ceva bun", despre "surpriza", mai mult decat despre "ce face" si doar atat", a explicat Adrian Docea, Strategic Planner la Graffiti BBDO. "Am intrat pe o piata foarte pragmatica si foarte functionala la nivel de mesaj. in definitiv, vorbim despre iaurt, in sine o categorie a carei functie utilitara nu o pune nimeni sub semnul intrebarii. Müller reinventeaza o categorie destul de anosta si aduce un pic de bucurie unde oamenii incepeau sa vada doar atributele functionale. Am facut tranzitia de la "ar fi bine sa mananci iaurt" la "e asa de bine sa mananci iaurt"".

Conceptul creativ al campaniei deriva tocmai de aici, din "Lumea Müller". Spotul TV "Fantasy" vorbeste despre placerea de a te lasa condus de simturi intr-un loc in care iaurtul, fructele, ciocolata, mierea te inconjoara si te coplesesc. O experienta minunata, cu imagini fantastice, la finalul careia iti vei dori sa incerci iaurturile Müller.

"Am vrut imposibilul, am vrut sa convertim sinestezic o experienta gustativa intr-una vizuala. Cred ca am reusit. Cred ca undeva, in cerul gurii, papilele sunt foarte incantate de spotul Müller", a spus Adrian Docea.

"Lucrul la acest spot a fost un proces complex care a durat mai mult de o luna, si aceasta tocmai pentru ca am vrut sa realizam ceva cu adevarat remarcabil. Acum ca acest spot excelent este gata, am vrea sa multumim echipei noastre creative de la Graffiti BBDO si tuturor profesionistilor care au contribuit la realizarea lui", spune Tzafrir Granat, Marketing Vice-President, Müller Dairy Romania. 

Campania ruleaza incepand cu data de 24 octombrie 2008 si contine, pe langa TV, instore branding si o cantitate uriasa de sampling la raftul de produse Müller.

"Spotul si celelalte materiale care compun lansarea Müller sunt rezultatul unei digestii strategice, creative si de productie de aproape 9 luni. Am fi putut face un copil, vorba unui coleg. N-am facut un copil, dar ne-a iesit o campanie frumoasa, surprinzatoare in categorie, placuta de privit si la a patra vizionare, care va ajunge, cred, la sufletele romanilor. Ma bucur ca s-a inteles necesitatea duratei de 1 minut a spotului, lucru rarisim in Romania, si tin sa felicit casa de productie Multimedia pentru dedicarea pe partea de postproductie", a spus Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//