• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Nestle au crescut cu 3,4 in primele noua luni ale 2008

Vanzarile Nestle au crescut cu 3,4 in primele noua luni ale 2008

Nestle, cea mai mare companie alimentara din lume, a anuntat ca vanzarile in primele noua luni au crescut cu 3,4 la suta iar prognoza sa referitoare la cresterea venitului anual a fost majorata, datorita preturilor mai ridicate care vor acoperi costurile pentru zahar, cafea si cacao, transmite Bloomberg.

Actiunile Nestle au crescut cu 5,2 la suta la bursa din Zurich. Actiunile companiei elvetiene au pierdut 13 la suta in ultimul an. In perioada ianuarie-septembrie 2008, vanzarile Nestle au crescut la 81,36 miliarde de franci elvetieni (70 miliarde de dolari), fata de 78,71 miliarde de franci elvetieni in urma cu un an. Vanzarile s-au majorat in special in Asia, Oceania si Africa dar rezultate foarte bune s-au inregistrat in America si in Europa.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//