• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Metro Cash & Carry va organiza o expozitie dedicata clientilor

Metro Cash & Carry va organiza o expozitie dedicata clientilor

Metro Cash & Carry Romania va organiza, pentru clientii profesionisti, cea mai mare expozitie din Sud - Estul Europei, care se va desfasura in perioada 23 - 26 octombrie 2008 la Romexpo Bucuresti, se arata intr-un comunicat al companiei, remis AGERPRES.

La expozitie, care se desfasoara pe o suprafata de 15.000 de metri patrati, participa peste 100.000 de clienti invitati din toata tara si mai mult de 400 de furnizori participanti si vor fi prezentate 300 de oferte comerciale speciale. Spatiile tematice autonome au fiecare o suprafata cuprinsa intre 90 si 400 mp si sunt alocate prezentarii sortimentelor legume si fructe, peste, branza, carne, vinuri, gastronomie, menaj si birotic.

Metro Cash & Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 600 de magazine cash&carry. Cu peste 100.000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins vanzari de 31,7 miliarde euro. Metro Cash & Carry este o divizie de vanzari a Metro Group, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2007, vanzarile Metro Group au atins 64,3 miliarde euro.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//