• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul Hyundai a scazut cu 37,8 la suta din cauza declinului vanzarilor

Profitul Hyundai a scazut cu 37,8 la suta din cauza declinului vanzarilor

Profitul net al producatorului sud-coreean de automobile Hyundai Motor Co in trimestrul trei din 2008 a scazut cu 37,8 la suta fata de perioada similara din 2007, din cauza declinului vanzarilor, transmite AP.

In perioada iulie-septembrie 2008, Hyundai a obtinut castiguri de 264,8 miliarde de woni (187,4 milioane de dolari), in scadere fata de 425,5 miliarde de woni in trimestrul trei din 2007. Reducerea castigurilor grupului sud-coreean a fost provocata de scaderea vanzarilor cu 14,5 la suta, la 6.100 de miliarde de woni (4,3 miliarde de dolari) fata de 7.100 de miliarde de woni in 2007.

Toyota Motor, primul producator japonez de autovehicule, a estimat ca va inregistra vanzari anuale de 8,3 milioane unitati, in 2008, fata de 8,43 milioane unitati in 2007, aceasta fiind prima scadere a vanzarilor din ultimii zece ani. Surse din cadrul companiei au declarat ca anul acesta vanzarile vor fi cu siguranta mai mici fata de cele din 2007, din cauza circumstantelor economice dificile din Japonia si alte piete.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//