In cel de-al treilea trimestru din 2008 cifra de afaceri a ajuns ~ la 4.652 milioane euro, in crestere cu 6,9, pe baza unei structuri ~ si a unei rate de schimb constante. Impactul numarului de zile lucratoare ~ asupra perioadei este neglijabil. Achizitiile ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Schneider Electric a inregistrat o crestere organica a vanzarilor de 6,9% in trimestrul III din 2008
In cel de-al treilea trimestru din 2008 cifra de afaceri a ajuns la 4.652 milioane euro, in crestere cu 6,9%, pe baza unei structuri si a unei rate de schimb constante. Impactul numarului de zile lucratoare asupra perioadei este neglijabil.
Achizitiile au dus la o crestere neta de 97 de milioane de euro, sau 2,2% din cifra de afaceri. Acestea au inclus in principal contributia Pelco, de 91 milioane de euro, dar si achizitii tintite, cum ar fi Wessen si Marisio in domeniul Sistemelor de instalare si control pentru tarile emergente, ECP si Ram in industria de petrol si gaze si destinate OEM-urilor.
Renuntarea la activitatea MGE de sisteme de dimensiuni reduse a generat o scadere a vanzarilor cu 46 milioane euro. Efectul ratei de schimb a fost in mod clar negativ pana la 204 milioane euro (- 0,5%), in principal din cauza deprecierii dolarului in fata euro in perioadele comparate.
Pe baza structurii actuale si a ratei de schimb, vanzarile au crescut cu 4,1%. Evolutia cifrei de afaceri in functie de zona geografica este urmatoarea:
"Schneider Electric a generat o crestere organica solida in cel de-al treilea trimestru. In mediul actual nesigur, ne asteptam la o crestere organica pe intregul an 2008 in jur de 8%. Suntem in grafic pentru atingerea obiectivului de minim 15% marja EBITA. Ramanem pe viitor increzatori in puterea si capacitatile noastre de a conduce compania in acest context economic schimbat. Prioritatea noastra pe termen scurt este in mod clar sa acceleram masurile de reducere a costurilor si sa pregatim lansarea noului program al companiei pentru perioada 2009 – 2011", a declarat Jean-Pascal Tricoire, Presedinte si CEO Schneider Electric.
In Europa, vanzarile au crescut cu 9,1%, in trimestrul al treilea al anului, comparativ cu aceasi perioada a anului 2007. In Europa de Vest, cresterea a fost mai lenta in Marea Britanie si Spania, dupa cum era de asteptat, in principal datorita scaderii activitatii in domeniul rezidential. Cresterea a ramas puternica in Germania si Franta.
Aceasta scade sub limita de 10% in Scandinavia, din cauza tendintei de scadere de pe piata cladirilor rezidentiale si ne-rezdentiale. Grupul s-a bucurat de o crestere puternica in centrele de date, datorita fortei acestei piete, dar si tehnologiei Schneider care domina prin calitate si prin solutii de conservare a energiei.
In cele mai multe tari, cresterea vanzarilor de produse a devenit mai lenta, dar acestea au continuat sa beneficieze de dinamismul cererii de servicii, de proiecte si solutii, in special in Franta si Spania.
Pietele din Europa de Est au inregistrat un alt trimestru de crestere puternica, aproape de 20%. Mai ales Rusia si Ucraina, care si-au continuat progresul solid.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info