• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Schneider Electric a inregistrat o crestere organica a vanzarilor de 6,9% in trimestrul III din 2008

Schneider Electric a inregistrat o crestere organica a vanzarilor de 6,9% in trimestrul III din 2008

In cel de-al treilea trimestru din 2008 cifra de afaceri a ajuns la 4.652 milioane euro, in crestere cu 6,9%, pe baza unei structuri si a unei rate de schimb constante. Impactul numarului de zile lucratoare asupra perioadei este neglijabil.

Achizitiile au dus la o crestere neta de 97 de milioane de euro, sau 2,2% din cifra de afaceri. Acestea au inclus in principal contributia Pelco, de 91 milioane de euro, dar si achizitii tintite, cum ar fi Wessen si Marisio in domeniul Sistemelor de instalare si control pentru tarile emergente, ECP si Ram in industria de petrol si gaze si destinate OEM-urilor.

Renuntarea la activitatea MGE de sisteme de dimensiuni reduse a generat o scadere a vanzarilor cu 46 milioane euro. Efectul ratei de schimb a fost in mod clar negativ pana la 204 milioane euro (- 0,5%), in principal din cauza deprecierii dolarului in fata euro in perioadele comparate.

Pe baza structurii actuale si a ratei de schimb, vanzarile au crescut cu 4,1%. Evolutia cifrei de afaceri in functie de zona geografica este urmatoarea:

"Schneider Electric a generat o crestere organica solida in cel de-al treilea trimestru. In mediul actual nesigur, ne asteptam la o crestere organica pe intregul an 2008 in jur de 8%. Suntem in grafic pentru atingerea obiectivului de minim 15% marja EBITA. Ramanem pe viitor increzatori in puterea si capacitatile noastre de a conduce compania in acest context economic schimbat. Prioritatea noastra pe termen scurt este in mod clar sa acceleram masurile de reducere a costurilor si sa pregatim lansarea noului program al companiei pentru perioada 2009 – 2011", a declarat Jean-Pascal Tricoire, Presedinte si CEO Schneider Electric.

In Europa, vanzarile au crescut cu 9,1%, in trimestrul al treilea al anului, comparativ cu aceasi perioada a anului 2007. In Europa de Vest, cresterea a fost mai lenta in Marea Britanie si Spania, dupa cum era de asteptat, in principal datorita scaderii activitatii in domeniul rezidential. Cresterea a ramas puternica in Germania si Franta.

Aceasta scade sub limita de 10% in Scandinavia, din cauza tendintei de scadere de pe piata cladirilor rezidentiale si ne-rezdentiale. Grupul s-a bucurat de o crestere puternica in centrele de date, datorita fortei acestei piete, dar si tehnologiei Schneider care domina prin calitate si prin solutii de conservare a energiei.

In cele mai multe tari, cresterea vanzarilor de produse a devenit mai lenta, dar  acestea au continuat sa beneficieze de dinamismul cererii de servicii, de proiecte si solutii, in special in Franta si Spania.

Pietele din Europa de Est au inregistrat un alt trimestru de crestere puternica, aproape de 20%. Mai ales Rusia si Ucraina, care si-au continuat progresul solid.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//