• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mega Image a deschis un nou magazin in Bucuresti

Mega Image a deschis un nou magazin in Bucuresti

Mega Image a deschis un nou magazin in Bucuresti: Mega Image Camil Ressu, in locatia fostului La Fourmi Camil Ressu.

La 1 septembrie 2008  Mega Image a finalizat achizitia lantului de magazine La Fourmi, astfel incat reteaua a crescut cu 14 magazine, ajungand la 38 de supermarketuri in Bucuresti, Ploiesti si Constanta.

Procesul de integrare si conversie a inceput inca de la inceputul lunii septembrie. Magazinul La Fourmi Camil Ressu a fost inchis timp de o luna, pentru procesul de transformare.

Pe o suprafata de vanzare de 350 mp Mega Image Camil Ressu va oferi sortimentatia magazinelor de mici dimensiuni Mega Image, respectiv aproximativ 4000 de produse. Sortimentatia a fost modificata astfel incat sa se potriveasca perfect dimensiunilor magazinului si in acelasi timp sa pastreze identitatea si focusul Mega Image.

Mega Image Camil Ressu va pune accent pe produsele proaspete, oferind o larga sortimentatie de fructe si legume, produse proaspete de panificatie, carne proaspata, lactate, dar si produse dry, bauturi si o gama mai restransa de produse nealimentare.

Alte puncte prin care Mega Image Camil Ressu se diferentiaza constau in produsele marca proprie: 365, Delhaize, Bio, Care, Le Boucher, precum si concepte ca rotiserie proprie, suc proaspat si autoservire la departamentul de mezeluri/branzeturi.

Investitia consta nu numai in sustinerea noilor concepte, dar si introducerea de tehnologii noi si un nou mobilier in magazin. Investitia totala in acest magazin s-a ridicat la 260,000 euro.

Clientii au la dispozitie 4 case de marcat express cu un sistem unic de gestionare a fluxului de clienti la case, ce asigura un timp de asteptare minim pentru toti clientii si un management eficient al distributiei acestora pe fiecare casa de marcat.

"Mega Image este acum cel mai mare lant de supermarketuri din Bucuresti, cu o retea de 35 de magazine ce acopera mai mult de jumatate din oras. Aceasta noua deschidere demonstreaza ca ne continuam planurile ambitioase de dezvoltare pentru Mega Image. Dorim sa ne intarim pozitia de lider pe piata din Bucuresti", a declarat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.

Acesta este primul magazin Mega Image deschis intr-o fosta locatie La Fourmi, din cele 14 ce urmeaza a fi deschise. In acest moment sunt inchise inca 6 magazine La Fourmi, unde in curand se vor deschide supermarketuri Mega Image. Intreg procesul de transformare a tuturor magazinelor va dura aproximativ 6 luni, pana la finalul lunii februarie 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//