• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Red va pastra managementul proiectelor dezvoltate pe piata locala

Red va pastra managementul proiectelor dezvoltate pe piata locala

In contextul noilor evolutii ale pietei de real estate din Romania, Red a anuntat ca va pastra in administrare proprie proiectele pe care le dezvolta pentru piata romaneasca. Decizia a fost luata ca parte a redefinirii abordarii strategice a activitatii companiei si include ca masura imediata crearea unei entitati de management a propriilor proiecte pana la sfarsitul anului.
 
"Sectorul imobiliar nu se poate disocia de criza economica recenta, sentimentul general de nesiguranta din domeniul financiar va influenta cu certitudine si deciziile luate de dezvoltatori si finantatori deopotriva. Pentru a face fata unor transformari fara precedent in peisajul economic, actorii domeniului imobiliar se afla in fata unor decizii importante pentru evolutia lor ulterioara", a declarat Teodor Pop, Managing Partner Red.

"In noile conditii economice, Red isi ajusteaza strategia pentru piata locala. Ne vom continua proiectele,  deoarece piata romaneasca ofera oportunitati care trebuie fructificate inteligent  inclusiv in momente mai putin favorabile. Administrarea propriilor proiecte este un pas esential in aceasta directie", a adaugat Andrew Stear, Manging Partner Red.

Prin integrarea noilor directii de evolutie, Red isi reafirma angajamentul pe piata romaneasca, prin continuarea planurilor de dezvoltare asumate. Desi contextul economic se arata mai putin favorabil investitiilor de anvergura in domeniul imobiliar, Red va continua sa vina cu noi concepte revolutionare adaptate specificului local, deoarece are incredere in potentialul de crestere al pietei din Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//