Pietele emergente devin centre tot mai importante pentru afaceri si investitii, in ~ conditiile in care cresterea economica globala se bazeaza mai ales pe economiile ~ emergente, cu o rata de crestere de 12 la 1 comparativ cu ~ economiile mondiale bogate ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Un studiu MasterCard clasifica 65 de orase in functie de 8 indicatori
Pietele emergente devin centre tot mai importante pentru afaceri si investitii, in conditiile in care cresterea economica globala se bazeaza mai ales pe economiile emergente, cu o rata de crestere de 12 la 1 comparativ cu economiile mondiale bogate (conform Fondului Monetar International).
Noul studiu MasterCard Worldwide, Worldwide Centers of Commerce: Emerging Markets Index reflecta aceasta realitate, oferind in acelasi timp un ghid al mediului economic. Indexul releva informatii valoroase despre dezvoltarea celor 65 de orase de top, din cadrul celor peste 30 de piete emergente.
Orasele sunt considerate, in general, indicatori-cheie pentru economiile nationale, de aceea studiul reprezinta un barometru important al tendintelor economice globale si al potentialului de crestere.
"Avand in vedere climatul economic actual, MasterCard si-a propus sa ofere informatii care sa ii ghideze pe clientii nostri in identificarea unor noi oportunitati de piata pentru viitor. Emerging Market Index este un instrument important in acest sens", a spus Walt Macnee, President, Global Markets, MasterCard Worldwide.
"Deoarece evalueaza cele 65 de orase din cadrul pietelor emergente si rolul lor tot mai important in comertul global, topul ofera companiilor o harta a zonelor atractive pentru viitorul afacerilor".
Indexul clasifica 65 de orase in functie de 8 indicatori, care vizeaza climatul de afaceri, mediul politic, cresterea economica, calitatea vietii si educatia. De asemenea, topul exploreaza caracteristicile economice globale si regionale care evidentiaza aceste orase ca viitoare centre de dezvoltare. Cu patru orase intre primele 15 pozitii, Europa detine o pozitie puternica in cadrul Emerging Markets Index, inregistrand punctaje foarte interesante.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info