• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Un studiu MasterCard clasifica 65 de orase in functie de 8 indicatori

Un studiu MasterCard clasifica 65 de orase in functie de 8 indicatori

Pietele emergente devin centre tot mai importante pentru afaceri si investitii, in conditiile in care cresterea economica globala se bazeaza mai ales pe economiile emergente, cu o rata de crestere de 12 la 1 comparativ cu economiile mondiale bogate (conform Fondului Monetar International).

Noul studiu MasterCard Worldwide, Worldwide Centers of Commerce: Emerging Markets Index reflecta aceasta realitate, oferind in acelasi timp un ghid al mediului economic. Indexul releva informatii valoroase despre dezvoltarea celor 65 de orase de top, din cadrul celor peste 30 de piete emergente.
Orasele sunt considerate, in general, indicatori-cheie pentru economiile nationale, de aceea studiul reprezinta un barometru important al tendintelor economice globale si al potentialului de crestere.

"Avand in vedere climatul economic actual, MasterCard si-a propus sa ofere informatii care sa ii ghideze pe clientii nostri in identificarea unor noi oportunitati de piata pentru viitor. Emerging Market Index este un instrument important in acest sens", a spus Walt Macnee, President, Global Markets, MasterCard Worldwide.

"Deoarece evalueaza cele 65 de orase din cadrul pietelor emergente si rolul lor tot mai important in comertul global, topul ofera companiilor o harta a zonelor atractive pentru viitorul afacerilor".

Indexul clasifica 65 de orase in functie de 8 indicatori, care vizeaza climatul de afaceri, mediul politic, cresterea economica, calitatea vietii si educatia. De asemenea, topul exploreaza caracteristicile economice globale si regionale care evidentiaza aceste orase ca viitoare centre de dezvoltare. Cu patru orase intre primele 15 pozitii, Europa detine o pozitie puternica in cadrul Emerging Markets Index, inregistrand punctaje foarte interesante.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//