• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International investeste 800.000 euro in doua noi magazine Flanco World

Flamingo International investeste 800.000 euro in doua noi magazine Flanco World

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, continua sa isi extinda reteaua de magazine in tara, prin deschiderea a 2 unitati Flanco World in Turnu Severin si Deva, in octombrie 2008.

Cu o suprafata totala de peste 2.000 mp, cele doua magazine Flanco World  au necesitat o investitie de 800.000 de euro. 

Potrivit retailerului, deschiderea magazinelor Flanco World face parte din strategia de business a Grupului Flamingo, aceea de a dezvolta suprafata de retail si de a patrunde, prin magazine de suprafate medii si mari si printr-o varietate de produse, in marile orase, precum si in cele de marime medie, din toate regiunile tarii.

"Cele 2 unitati Flanco World se adauga altor 3 magazine Flanco, respectiv Flanco World pe care Flamingo International le-a deschis pe parcursul acestei luni, continuand astfel strategia de extindere a operatiunilor derulate la nivel national, anuntata la inceputul anului 2008. Am decis sa ramanem la planul de investitii initial, deoarece businessul Flamingo este unul destul de bine consolidat, suntem increzatori in succesul pe care noile locatii il vor avea ti estimam ca incasarile pe care acestea le vor aduce in cadrul grupului, vor fi destul de substantiale", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Prin inaugurarea celor doua noi unitati la nivel national, Grupul Flamingo totalizeaza o investitie de 1,3 milioane euro pentru deschiderea a 5 magazine noi in luna octombrie 2008; 2 magazine Flanco la Onesti si Cluj si 3 magazine Flanco World la Turnu Severin, Targu Jiu si Deva.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//