La 6 luni de la lansarea pe piata din Romania, Glenmark Pharmaceuticals, ~ unul dintre liderii internationali in industria farmaceutica, isi atinge obiectivele propuse. Eforturile ~ companiei au fost canalizate in directia crearii unei platforme pentru ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Glenmark Pharmaceuticals si-a atins obiectivele propuse in primele 6 luni de activitate
La 6 luni de la lansarea pe piata din Romania, Glenmark Pharmaceuticals, unul dintre liderii internationali in industria farmaceutica, isi atinge obiectivele propuse.
Eforturile companiei au fost canalizate in directia crearii unei platforme pentru viitoarea introducere pe piata si dezvoltarea produselor de specialitate, a noilor entitati chimice descoperite de Glenmark. Compania de farmaceutice isi propunea sa devina unul dintre numele rezonante pe aceasta piata, unde compania doreste sa obtina venituri nete de pana la 50 milioane RON pana in 2012 si o cota de piata de 0,63% in piata de produse cu prescriptie.
In luna octombrie 2008, Glanmark Pharmaceuticals a lansat AFLEN, primul sau brand in Romania in cadrul celui de-al 47-lea Congres National de Cardiologie din Sinaia. Pentru acest an, sloganul de promovare Aflen este "Circulatie fara obstacole" si prin acesta Glenmark si-a propus atingerea unei cote de piata de 5% prin vanzari prognozate de 1 milion de euro.
Aflen este primul brand din portofoliul cardiovascular al companiei Glenmark Pharmaceuticals Romania, iar lansarea sa este primul pas intr-un lant de 30 de lansari de medicamente in intervalul 2008-2012.
Glenmark urmareste sa lanseze in urmatoarele luni si alte produse pentru afectiuni precum: hipertensiune - o combinatie fixa de inhibitor de enzima de conversie si blocant de Ca, combinatie originala, in completarea portofoliului existent (Aflen); un diuretic, din luna ianuarie 2009, precum si alta linie noua de promovare, respectiv Primary Care care va acoperi in primul rand medici de familie si farmacisti cu produse ca: antibiotice (macrolide), produse pentru durere, inflamatie si pentru aparatul respirator.
"Vom investi in primii 3 ani, urmand ca din anul 4 sa inregistram si profit. In acest an, vom lansa minim 5 produse, pe 2 linii de promovare: prima linie care este completa la acest moment – avem 12 Product Specialisti si 4 Regional Business Manageri, precum si un Product Manager, in total un numar de 17 angajati, iar lina de Primary Care ce se adreseaza medicilor de familie si farmacistilor cu preponderenta, va fi formata din 12 Primary Care Representatives, in curs de infiintare, pana la data de 1 noiembrie 2008.
Atunci vom lansa de altfel primul antibiotic - CLAR, urmat de un produs pentru dureri: Urgendol(tramadol). In total, in acest an financiar Glenmark Ro va avea un numar de 36 angajati, urmand ca acesta sa fie dublat de la an la an in urmatorii 2-3 ani pana la 120 angajati in anul 2013", a declarat Mariana Wencz, Country General Manager Glenmark.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info