• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Euroweb Romania a inregistrat o crestere de 16 procente in trimestrul III 2008

Euroweb Romania a inregistrat o crestere de 16 procente in trimestrul III 2008

Euroweb Romania raporteaza la finalul celui de-al treilea trimestru al anului 2008 rezultate financiare in crestere cu 16% fata de perioada similara a anului 2007. Astfel, cifra de afaceri inregistrata de operatorul de telecomunciatii in primele 9 luni ale anului se ridica la 32,1 milioane de lei, valoare estimata si declarata de companie inca de la finalul anului 2007.

Marja bruta din vanzari inregistrata de Euroweb Romania in aceasta perioada este de 61% (20 de milioane de lei), in crestere cu 20 de procente fata de perioada similara a anului 2008. Indicatorul financiar EBITDA a urmat aceeasi tendinta pozitiva, valoarea raportata fiind in crestere cu 36 de procente fata de anul anterior si depasind cu peste 3 procente valorile estimate de companie pentru aceasta perioada. EBITDA pe primele noua luni ale lui 2008 se ridica la un total de 6 milioane de lei.

Pentru finalul lui 2008, Euroweb Romania isi pastreaza estimarile facute la inceputul anului, asteptand sa raporteze o cifra de afaceri de 44 de milioane de lei. Valoarea EBITDA asteptata pentru finalul anului este de 8 milioane de lei, in crestere cu 23% fata de valoarea bugetata pentru anul in curs. 

"Nu putem decat sa ne bucuram ca in conditiile economice actuale, cand ne confruntam cu o criza de mai mica sau mai mare amploare, in functie de industrie si de regiunea geografica, am reusit nu numai sa ne mentinem indicatorii financiari in limitele pe care ni le-am planificat, ci sa inregistram chiar o crestere a acestora", a declarat Denisa Popescu, Directorul Financiar al Euroweb Romania S.A.

"In anul 2009 ne propunem sa valorificam la nivel comercial infrastructura si reteaua locala pentru extinderea careia am alocat in 2008 resurse importante. Astfel, anul viitor ne bazam pe o crestere a afacerilor cu cel putin 10%".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//