• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Tot mai multe firme sunt prezente online, indiferent de domeniu

Tot mai multe firme sunt prezente online, indiferent de domeniu

Nu doar companiile care se bazeaza pe vanzari online sunt prezent astazi pe internet. Acest mediu este de fapt un canal de marketing extrem de relevant, important pentru orice firma, din orice domeniu, indiferent de specificul activitatii. Dincolo de publicitate, se ajunge intr-un fel sau altul, de fapt, si la vanzari. Pana la urma, acesta este scopul publicitatii. In unele situatii, clientii pot interactiona cu firma direct online (servicii de live chat, email, Facebook, email) sau prin telefon - afland numarul de telefon de pe internet.

Ceea ce este cel mai relevant este ca o vanzare incepe online, chiar daca se termina offline. Cineva poate cauta o firma ce asigura spalarea hainelor - curatatorie ecologica. Poate gasi website-ul si poate afla numarul de telefon. Sau, daca nu este un serviciu cu preluare / livrare, se poate gasi adresa fizica (eventual si concret pe Google Maps) si se poate astfel merge in locatie, pentru a face comanda propriu-zisa si plata.

Un alt exemplu: daca ai nevoie de coliva sector 5 sau orice alta zona din Bucuresti, intri pe internet si gasesti website-ul unei firme de specialitate. Mai departe, alegi produsele care te intereseaza si transmiti comanda telefonic. Iata cum ai parte de coliva online practic, chiar daca nu este e-commerce propriu-zis. Fiind un domeniu special (nu comanzi probabil foarte des coliva), este mai bine sa interactionezi la telefon cu un reprezentant de vanzari, sa poti pune anumite intrebari, sa poti transmite preferinte speciale (de exemplu cu privire la decoratiuni).

"La noi puteti comanda colive care au in compozitie ingrediente proaspete si sunt pregatite dupa o reteta de coliva traditionala. Va rugam sa precizati cum doriti ornarea colivei, cu biscuiti sau nuca de cocos, altfel decizia ne apartine", se precizeaza pe website-ul de coliva traditionala in Bucuresti.

Ce gasesti online? Firme din fel de fel de domenii: producatori de miere, spalatorii de covoare si chiar spalatorii auto, dealeri de masini, inchirieri auto, servicii de turism, producatori de mobila, scoli de limbi straine, chiar si patiserii, cofetarii, saloane de infrumusetare si alte firme care in mod clar vand produse sau servicii in mediul offline.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//