• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Asociatia MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank au plantat au plantat 2000 de puieti de brad

Asociatia MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank au plantat au plantat 2000 de puieti de brad

Asociatia MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank au plantat sambata, 18 octombrie, 2000 de puieti de brad intr-o zona defrisata din Parcul National Piatra Craiului, in apropierea comunei Satic din judetul Arges. Plantarea este rezultatul unui joc online prin care angajatii UniCredit Tiriac Bank au achizitionat copaci, repopuland o padure virtuala corespondent al uneia reale.

Jocul Padurea Noastra – www.padureanoastra.ro – a fost initiat de Asociatia MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank ca un proiect inedit de CSR de mediu. Obiectivul jocului a fost sa ii determine pe angajatii bancii sa cumpere si sa planteze copaci intr-o padure virtuala, corespondenta unei zone defrisate  din Piatra  Craiului. Numarul de copaci achizitionat de angajati urma sa fie dublat de banca la finele jocului. Pe data de 18 octombrie 2008, primele o suta de persoane care s-au inscris pe platforma online au participat la plantarea din Parcul National Piatra Craiului. Astfel, proiectul inceput ca o joaca, a prins viata la propriu intr-una dintre zonele afectate de despadurire din Romania.

Jocul, dezvoltat de Asociatia MaiMultVerde in vara anului 2008, a fost lansat pe data de 10 septembrie si s-a incheiat o luna mai tarziu, pe 10 octombrie, fiind accesibil exclusiv angajatilor UniCredit Tiriac Bank. Fiecare dintre acestia putea achizitiona cel mult o suta de copaci pe toata durata jocului, la un pret de 10 RON bucata, facand plata online, prin card. Pentru achizitionarea unui copac, cumparatorul trebuia sa raspunda corect la o intrebare despre padure si vietuitoarele ei, alegand singura varianta corecta dintre cele trei raspunsuri pe care le avea la dispozitie.

La inceputul jocului, puteau  fi vazute online 2000 de trunchiuri taiate. Cu fiecare noua achizitie, trunchiurile s-au transformat in puieti, apoi in copaci maturi, iar in padure au aparut treptat si vietuitoare, precum iepuri, vulpi, ciocanitori, bufnite sau lupi. De fiecare data cand in padure aparea un nou "locuitor", utilizatorii erau anuntati prin email si invitati sa viziteze jocul pentru a-i vedea pe noii locatari. Topul celor mai des vazute vietuitoare din padure este disponibil pe pagina de web www.padureanoastra.ro.

La inchiderea jocului angajatii UniCredit Tiriac Bank achizitionasera 935 de copaci, cifra care a fost dublata de banca pana la pragul de 2000 de puieti. Copacii au fost plantati pe data de 18 octombrie, intr-o zona defrisata din Parcul National Piatra Craiului, in apropierea comunei Satic din judetul Arges, fiind una dintre primele actiuni de reimpadurire pentru care asociatia MaiMultVerde a strans fonduri in cadrul evenimentului Gala Verde.

Padurea Noastra este al doilea proiect de CSR dezvoltat in parteneriat de MaiMultVerde si UniCredit Tiriac Bank, dupa lansarea in luna august 2008 a centrului de inchiriat biciclete Cicloteque (www.cicloteque.ro).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//