• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gustul Pilsner, de la Stejar Pilsner, pentru prima oara la PET

Gustul Pilsner, de la Stejar Pilsner, pentru prima oara la PET

Stejar Pilsner a lansat in premiera pentru Romania ambalajul PET de 2L, ce marcheaza o noua etapa in dezvoltarea marcii. Astfel, pentru prima oara, o bere Pilsner se regaseste in aceasta forma. Noua forma de prezentare a berii Stejar Pilsner face posibil ca avantajele acestui tip de ambalaj sa fie disponibile pentru consumatorii de bere din segmentul mainstream.

"Stejar Pilsner este o marca mainstream si avea nevoie de un ambalaj la PET care sa raspunda nevoii consumatorilor din acest segment. Cum acestia prefera ambalajele nereturnabile, era firesc sa avem si noi un PET. Mai mult, pentru a creste volumele Stejar Pislner si in canalul de retail si a consolida evolutia excelenta a acesteia din ultimele 5 luni, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea Stejar Pilsner la PET", a declarat Sandina Olteanu, Brand Manager Stejar Pilsner.

Materialele de calitate superioara din care este alcatuit PET-ul Stejar Pilsner, Polyshield si dop cu strat special protector, mentin mai mult timp prospetimea berii. Ambalajul nou lansat se diferentiaza in segmentul mainstream prin designul deosebit al sticlei cu emboss-ul vizibil in forma de stejar.

Pilsnerul Stejar este o bere masculina, cu un continut de alcool de 5.5%, placuta, racoritoare, numai buna de savurat in serile calduroase. Stejar la PET pastreaza avantajul gustului Pilsner - gustul intens al adevaratei beri cu caracter masculin. Desi continutul de alcool este usor mai mare decat al altor beri concurente, Stejar Pilsner ofera consumatorilor sai acelasi gust savuros si racoritor.

Stejar Pilsner este o bere putin mai inchisa la culoare decat majoritatea celorlalte beri Pilsner - galben auriu in loc de galben pal.

Berile Pilsner au fost, din punct de vedere istoric, primele beri blonde, curate, aurii. Prima bere Pilsner a fost Pilsner Urquell, creata in secolul al XIX-lea in orasul Pilsen, Bohemia (Cehia). In Germania, numele Pilsner desemneaza un stil particular, insa in Republica Ceha desemneaza originea ("urquel" insemana in germana "sursa originala").

In doar cateva luni de la lansarea noului Stejar Pilsner, vanzarile au crescut fata perioada aprilie - august 2007, cu 38 %.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//