• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zeci de branduri noi aduse de NEPI Rockcastle in Shopping City Galati

Zeci de branduri noi aduse de NEPI Rockcastle in Shopping City Galati

NEPI Rockcastle, lider pe piața imobiliară de retail din Europa Centrală și de Est, anunță inaugurarea primelor branduri de cumpărături și divertisment din cadrul extensiei centrului comercial Shopping City Galați. Astfel, pe 16 noiembrie, locuitorii din regiune se vor putea bucura de branduri ca Hervis, Lee Cooper, LEVIs, Sephora, Douglas, Pandora, Kultho, MeliMelo Home, Pizza Hut, Starbucks, dar și de un cinema multiplex Cinema City ultra-modern, urmând ca până la finalul lunii să fie inaugurate și magazinele Pull&Bear, Bershka și Stradivarius. Extensia și modernizarea Shopping City Galați presupun o investiție de aproximativ 30 de milioane de euro, urmând ca, în lunile următoare, noi branduri de renume să se alăture ofertei comerciale.

Punct de referință în retailul regional, Shopping City Galați le va oferi vizitatorilor săi, începând cu 16 noiembrie, noi branduri de fashion și beauty, mult așteptate de publicul gălățean. Procesul de extindere și modernizare a presupus construirea unui nou nivel, dedicat zonei de divertisment, cu cinema, restaurante, cafenele și terasă exterioară. Prin acest proiect, centrul comercial adaugă celor 27.000 mp existenți o suprafață închiriabilă de 21.000 mp.

Prima fază a proiectului de extensie completează mixul de magazine cu branduri de fashion, beauty, accesorii și servicii: Ecco, Kido Bambini, Orsay, Buzz, Bigotti, Sport Vision, Lee Cooper, LEVIs, Douglas, Office Shoes, Hervis, Book City, MeliMelo Home, Teilor, Pandora, Braiconf, Kultho, ProfiHairShop, Yves Rocher, Gerovital, Flormar, Sephora și Penti.

Oferta centrului comercial este completată de o puternică zonă dedicată divertismentului și de o terasă exterioară, la etaj. Una dintre destinațiile vedetă ale acestei inaugurări este cinematograful multiplex Cinema City, dotat cu 8 săli 2D şi 3D, complet digitalizate, ce le va oferi clienților oportunitatea de a viziona cele mai recente și populare producții cinematografice. Mai mult, zona de restaurante și cafenele este îmbogățită cu noi destinații, printre care Pizza Hut și Starbucks.

„Ne dorim să păstrăm în toate centrele comerciale NEPI Rockcastle cele mai ridicate standarde și să oferim vizitatorilor cele mai avansate experiențe de cumpărături și divertisment. Astfel, suntem permanent atenți la nevoile celor care ne trec pragul și adaptăm constant ofertele comerciale ale mall-urilor. Prin acest proces trece și Shopping City Galați, și ne bucurăm să aducem publicului din regiune ceea ce își dorește – o experiență reinventată de shopping și cea mai bună ofertă de divertisment din județ.”, spune Iuliu Bartha, Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle.

Strategia de dezvoltare a NEPI Rockcastle, aplicată și în cazul Shopping City Galați, reprezintă un mix între parteneriatele strategice cu branduri internaționale și dezvoltarea economiei locale, prin accesul oferit brandurilor locale la cea mai avansată destinație de retail din regiune. Proiectul de extindere și modernizare a Shopping City Galați se aliniază la întreaga strategie NEPI Rockcastle, care se bazează pe creșterea continuă a standardelor și permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.

NEPI Rockcastle, companie listată la Bursa de Valori din Johannesburg și la Euronext Amsterdam, este cel mai mare investitor imobiliar de retail din Europa Centrală și de Est, după capitalizarea bursieră. Compania investește în dezvoltarea activelor imobiliare din piețe competitive din Europa Centrală și de Est, ocupând poziții de top în țări precum România, unde este cel mai mare deținător de proprietăți de retail, Polonia, Slovacia, Ungaria, Croația, Cehia, Serbia și Bulgaria.

Din portofoliul românesc al companiei fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, Shopping City Timișoara, City Park Constanţa, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Galaţi Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva şi alte centre comerciale în întreaga ţară, dar şi în Serbia, Slovacia, Croația și Cehia. NEPI deţine şi clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 în Bucureşti, City Business Centre în Timişoara şi The Office în Cluj.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//