• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

E natural sa iti pese, o campanie Plaza Romania pentru mediul inconjurator

E natural sa iti pese, o campanie Plaza Romania pentru mediul inconjurator

Plaza Romania a initiat proiectul "E natural sa iti pese!", o campanie de informare pentru protejarea mediului inconjurator. Prin aceasta campanie se doreste tragerea unui semnal de alarma asupra efectelor ireversibile ale schimbarilor climatice,  precum si dezvoltarea unei atitudini responsabile fata de mediu.

Pentru a evidentia problemele actuale ale mediului, in centrul comercial au fost expuse o serie de fotografii insotite de texte informative privind ecosisteme aflate in pericol atat in Romania, cat si la nivel global. Pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2008, vizitatorii centrului comercial vor fi informati despre masurile care pot fi luate pentru protectia mediului de la organizatii specializate, care s-au alaturat acestei campanii: Copacul de Hartie, Viitor Plus, Salvati Dunarea si Delta, Asociatia Environ, Clean Up the World si Eco Tic. De asemenea, revistele National Geographic si Good Homes, precum si Green Report sunt parteneri ai campaniei  "E natural sa iti pese!".

In Plaza Romania au fost expuse o serie de sculpturi supradimensionate din pet-uri care  recreeaza simbolurile responsabilitatii fata de mediu: casa, masina, o intreprindere si un urias pom, iar pe culoarele centrului comercial poate fi admirata o colectie spectaculoasa de tinute inspirata din natura semnata de catre designerii Agnes Toma & Dinasty, Cosmina Englizian, Palmer's, 123, Mirela Diaconu, Eugenia Enciu si Ersa Atelier.

Alaturi de aceasta colectie, o serie de creatori de moda au realizat special pentru acest eveniment tricouri ce au ca tema protectia mediului: creatiile Passion du Brasil, Luiza Panait, Stephan Pelger, Laura Lazar, Atelier Ersa, Roxana  Butnaru, Rita Muresan, Natalia Dinicu, Eugenia Enciu si Catalin Botezatu vor putea fi admirate pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2008 in Plaza Romania.

De asemenea, in cadrul campaniei "E natural sa-ti pese" a fost organizata o tombola in cadrul careia se pot castiga genti ecologice, biciclete sau marele premiu, un autoturism Smart.

"Green Report saluta initiativa Anchor Grup de a lua in serios necesitatea de a contribui la protejarea mediului. Cred ca un mall-urile sunt locatii importante pentru campanii de constientizare si ca este nevoie ca evenimentul sa fie multiplicat pentru a creste nivelul de responsabilitate al fiecaruia dintre noi fata de mediul in care traim", a spus Gabriel Paun, director de comunicare si evenimente Green Report.

"In 2008, revista National Geographic implineste 120 de ani, timp in care a impus standarde de excelenta editoriala in lumea intreaga si este citita de peste 40 de milioane de oameni. La 5 ani de la aparitia editiei in limba romana, revista National Geographic lanseaza indemnul "Sa avem grija de planeta!". Pentru ca stiinta ramane sterila daca nu vom reusi sa oprim degradarea planetei. Energia, incalzirea globala, conflictele, distrugerea mediului si disparitia speciilor devin teme obsesive iar revista National Geographic este unul dintre cele mai solide mijloace de informare. Avem privilegiul de a fi contemporani cu cele mai mari descoperiri dar si obligatia de a ne asuma schimbarea unui mod de viata pagubitor", a declarat Cristian Lascu redactor-sef National Geographic.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//