• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD-Groupe Societe Generale, pe locul 3 in lume in topul serviciilor de factoring

BRD-Groupe Societe Generale, pe locul 3 in lume in topul serviciilor de factoring

BRD-Groupe Societe Generale a fost declarata de organizatia Factors Chain International pe locul 3 in lume la categoria "Cel mai bun factor de export si de import". Aceasta performanta reprezinta recunoasterea internationala a calitatii serviciilor oferite de banca, BRD reusind imbunatatirea rezultatului obtinut anul trecut, respectiv locul 6 la aceeasi categorie.

Aceasta clasare confirma importanta pe care BRD o acorda calitatii serviciilor sale. Banca este liderul pietei romanesti de factoring, cu o cota de piata de 40% in 2007.

Pozitionarea pe locul 3 in topul Factors Chain International, organizatie cu 242 de membri din 64 de tari, situeaza BRD in elita factoringului international, inaintea unor jucatori cu experienta indelungata, din piete cu traditie in factoring. BRD a initiat serviciul de factoring in urma cu 15 ani, fiind primul operator pe piata romaneasca de profil.

Concomitent cu optimizarea serviciilor sale de factoring, banca s-a preocupat de diversificarea portofoliului de produse pe acest business line, dispunand in prezent de oferta cea mai completa din piata locala, adaptata exigentelor clientilor sai, indiferent daca acestia sunt exportatori sau importatori, societati comerciale mici, medii sau mari.

Activitatea de factoring a BRD si-a continuat evolutia pozitiva in primele 9 luni ale anului 2008, mentinand un ritm ridicat de crestere a cifrei de afaceri. La sfarsitul lunii septembrie 2008, cifra de afaceri din operatiuni de factoring a atins un nivel de 1.656 milioane RON, reprezentand o crestere de 143% fata de aceeasi perioada a anului 2007, din care 1.122 milioane RON provin din operatiuni de factoring intern, iar 534 milioane RON din operatiuni de factoring international.

Desi operatiunile de factoring intern detin cea mai mare pondere in totalul cifrei de afaceri, respectiv 67,8%, in structura se remarca cresterea inregistrata pe segmentul operatiunilor de factoring international, de 175% fata de aceeasi perioada a anului anterior, crestere determinata in mare masura de dezvoltarea accelerata a operatiunilor de import.

Operatiunile de factoring de import au avut o crestere de 221,3% comparativ cu septembrie 2007.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//