• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat brandul Benevo - The Homes Store

Brandient a creat brandul Benevo - The Homes Store

Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo - The Homes Store, o initiativa spectaculoasa pe piata romaneasca de real estate a unui grup de investitori canadieni condusi de Michael Topolinski.


Intr-un context mai tensionat pe piata de real estate, Benevo reprezinta un model de business inovativ, un magazin de locuinte in care cumparatorul vede toate ofertele intr-un singur show-room, sta de vorba direct cu proprietarul (Benevo), si beneficiaza de toate serviciile de consultanta si colaterale la cea mai inalta calitate.


Aceasta experienta unica de retail pe piata romaneasca a impus si strategia de brand, fundamentata pe ideile de siguranta, relaxare si placerea de a cumpara, pe sentimentul de "acasa". In acord cu strategia, numele Benevo provine din "bene/benevolent" si "evolutie", iar logoul solid transmite in acelasi timp transparenta si prietenie.


Platforma grafica completeaza dimensiunile identitatii cu intersectii si culori pastelate. Logo-ul si platforma creativa Benevo sunt creatia lui Cristian "Kit" Paul, Creative Partner Brandient, iar aplicatiile grafice de identitate si de corporatie, retail graphics si portofoliul de lansare sunt semnate de designerii Brandient Alin Tamasan, Eugen Erhan si Ciprian Badalan.


"Benevo este un brand de servicii in adevaratul sens al cuvantului, construit obsesiv pe nevoile si asteptarile unui consumator matur si care are nevoie mai mult ca oricand de certitudini. De asemenea, este o lectie exemplara de la Michael Topolinski, care are indrazneala si perseverenta sa continue constructia acestui concept intr-o perioada nefavorabila. in branding, destinul face parte din proiect, orice am spune", a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//