Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo - The ~ Homes Store, o initiativa spectaculoasa pe piata romaneasca de real estate a ~ unui grup de investitori canadieni condusi de Michael Topolinski. Intr-un context mai ~ tensionat pe piata ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Brandient a creat brandul Benevo - The Homes Store
Brandient a livrat strategia si identitatea de brand pentru Benevo - The Homes Store, o initiativa spectaculoasa pe piata romaneasca de real estate a unui grup de investitori canadieni condusi de Michael Topolinski.
Intr-un context mai tensionat pe piata de real estate, Benevo reprezinta un model de business inovativ, un magazin de locuinte in care cumparatorul vede toate ofertele intr-un singur show-room, sta de vorba direct cu proprietarul (Benevo), si beneficiaza de toate serviciile de consultanta si colaterale la cea mai inalta calitate.
Aceasta experienta unica de retail pe piata romaneasca a impus si strategia de brand, fundamentata pe ideile de siguranta, relaxare si placerea de a cumpara, pe sentimentul de "acasa". In acord cu strategia, numele Benevo provine din "bene/benevolent" si "evolutie", iar logoul solid transmite in acelasi timp transparenta si prietenie.
Platforma grafica completeaza dimensiunile identitatii cu intersectii si culori pastelate. Logo-ul si platforma creativa Benevo sunt creatia lui Cristian "Kit" Paul, Creative Partner Brandient, iar aplicatiile grafice de identitate si de corporatie, retail graphics si portofoliul de lansare sunt semnate de designerii Brandient Alin Tamasan, Eugen Erhan si Ciprian Badalan.
"Benevo este un brand de servicii in adevaratul sens al cuvantului, construit obsesiv pe nevoile si asteptarile unui consumator matur si care are nevoie mai mult ca oricand de certitudini. De asemenea, este o lectie exemplara de la Michael Topolinski, care are indrazneala si perseverenta sa continue constructia acestui concept intr-o perioada nefavorabila. in branding, destinul face parte din proiect, orice am spune", a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info