• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Echipamentul de protectie. Mituri si adevaruri

Echipamentul de protectie. Mituri si adevaruri

Cu o largă varietate de echipamente de protecție la dispoziție, poate fi dificil să alegem protecția necesară la locul de muncă. De la îmbrăcămintea de protecție ignifugă până la cizmele rezistente la hidrocarburi, echiparea potrivită ar trebui să fie o prioritate atât pentru angajatori, cât și pentru angajați. Totuși, decizia de echipare trebuie să fie informată; unii lucrători pot ignora importanța echipamentului de protecție, pe când alții ar fi tentați să se supra-echipeze.

Mai jos demontăm câteva dintre aceste mituri și preconcepții despre siguranța la locul de muncă:

1. Echipamentele de protecție nu sunt necesare la munci ușoare

Am fi tentați să credem că o operațiune de 10 minute poate fi dusă la capăt de fiecare dată fără mari bătăi de cap. Totuși, expunerea constantă la riscuri minore va rezulta într-un final într-un accident de lucru. De asemenea, expunerea la substanțe iritante pe perioade îndelungate poate duce la apariția unor boli ocupaționale. Printre altele, murdăria, rumegușul sau praful de ciment pot afecta ireversibil sistemul respirator, iar vibrațiile puternice pot dăuna circulației mâinilor.

2. Echiparea adecvată garantează automat protecția la lucru

Deși dotarea cu echipamente de protecție este o idee excelentă, depozitarea și utilizarea adecvată este la fel de importantă. De exemplu, întreținerea încălțămintei de protecție este esențială pentru o durată de viață crescută. Dacă se observă defecte, aceasta trebuie înlocuită imediat. Același principiu se aplică și îmbrăcămintei de protecție, căștilor sau protecției respiratorii.

3. Niciodată nu ai prea multă protecție

Pe lângă lucrătorii neglijenți merită menționați și cei care preferă să se echipeze peste măsură! În special la activitățile solicitante, este important ca echipamentul de protecție să fie cât mai confortabil. De exemplu, dotarea cu îmbrăcăminte de protecție în straturi multiple poate afecta libertatea de mișcare, și implicit randamentul la lucru. Încălțămintea de protecție prea masivă poate apăra împotriva accidentelor, dar confortul și ergonomia nu trebuie neglijate.

4. Cu cât mai scump, cu atât mai bun

Nimic nu poate fi mai departe de adevăr. Deși echipamentele de protecție de la mărci consacrate se ridică de multe ori la înălțimea așteptărilor, prețul nu reflectă doar eficiența acestora. Croiala, design-ul și numele brand-ului se regăsesc în prețurile mai piperate. Fie că vorbim de îmbrăcăminte sau încălțăminte de protecție, este esențial ca acestea să se conformeze standardelor europene în vigoare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//