• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

CBC a preluat activitatile de relatii publice pentru Olynth

CBC a preluat activitatile de relatii publice pentru Olynth

Creative Brand Communication preia activitatile de relatii publice pentru brand-ul Olynth, decongestionantul nazal numarul 1 in Romania. Incepand cu toamna 2008, CBC va oferi servicii de consultanta in comunicare si relatii publice axate intr-o prima etapa pe promovarea celui mai nou produs Olynth HA.

Preluarea activitatilor de relatii publice pentru brandul Olynth este continuarea fireasca a parteneriatului dintre agentia CBC si divizia de OTC a companiei Johnson&Johnson, parteneriat ce include si brandurile Nicorette si Visine.

"Colaboarea noastra cu echipa CBC in campania de educare condusa pentru brandul Nicorette, precum si in promovarea brandului Visine a inregistrat mari succese, ambele branduri fiind lideri detasati in clasele lor terapeutice. Am dorit sa continuam aceasta colaborare de succes si pentru lansarea noului produs Olynth HA, un produs inovativ ce necesita o promovare inedita", a declarat Mihai Ciobanu, manager-ul diviziei de medicamente OTC de la Johnson & Johnson.

"Incredintarea contului Olynth ne onoreaza si ne confirma totodata faptul ca ne-am indeplinit cu bine responsabilitatile in ceea ce priveste brandurile Nicorette si Visine. Dorim sa ne aducem aportul prin implementarea unor actiuni creative si inedite care sa sustina intreaga campanie de promovare a noului produs Olynth HA", a declarat Cristina Udrescu, managing partener CBC.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//