• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grey Group, noua agentie Chevrolet pentru Europa Centrala si de Est

Grey Group, noua agentie Chevrolet pentru Europa Centrala si de Est

General Motors Central and Eastern Europe si-a schimbat de la 1 octombrie 2008 agentia de publicitate responsabila pentru brandul Chevrolet. Grey Budapesta va prelua contul de la agentia Leo Burnett Budapesta.

"Chevrolet a fost una dintre cele mai de succes povesti din industria auto Europeana, cu patru ani succesivi de crestere record, crestere deosebit de puternica in Europa Centrala si de Est", a declarat Farid Anabtawi, General Motors CEE Marketing&Marketing Services Director. "Lansam trei noi modele anul viitor si vrem sa ne asiguram continuitatea succesului printr-un marketing puternic", a adaugat Anabtawi.

Reteaua Grey va fi responsabila de comunicarea ATL pentru Chevrolet in Europa Centrala si de Est. Grey Budapesta va functiona ca sediu central si va lucra cu birourile regionale Chevrolet din Budaör iar diviziile locale Grey din 23 de tari vor tine legatura cu birourile Chevrolet din propria tara.

"Partenerii nostri de la Grey au misiunea de a construi un fundament puternic pentru ca dorim sa ducem Chevrolet catre noi niveluri in termeni de imagine si constientizare a brandului. Dorim sa multumim Leo Burnett pentru calitatea muncii depusa pentru Chevrolet pana acum", a declarat Damir Gavran, Marketing Manager, Chevrolet CEE.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//