• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ElectroFun.ro a atins un milion de vizitatori, in primul an de activitate

ElectroFun.ro a atins un milion de vizitatori, in primul an de activitate

ElectroFun.ro, primul magazin online dedicat exclusiv echipamentelor electronice si electrocasnice, a anuntat atingerea unui numar de un milion de vizitatori in primul an din momentul lansarii, conform trafic.ro, ceea ce il claseaza drept cel mai popular magazin online specializat in electronice si electrocasnice.

ElectroFun.ro estimeaza pentru aceasta luna depasirea unui numar de 100.000 de vizitatori, reusind astfel sa atinga cea mai mare rata de crestere de la luna la luna in primul an de existenta - de 51%. In luna septembrie 2008, magazinul a fost accesat de 72.468 de vizitatori, succes ce s-a datorat unei strategii bazate pe oferte si promotii, cele mai bune servicii si preturi foarte accesibile.

"Ne asteptam ca in aceasta luna sa depasim 100.000 de vizitatori, devenind astfel cel mai accesat magazin online specializat pe aceasta categorie. Acest succes vine ca urmare a ofertelor curente, parteneriatelor exclusive cu anumiti producatori, lansarii de noi produse, dar si usurintei de a comanda in patru pasi. Spre deosebire de alte magazine online care pun accent pe rapiditatea comenzii, majoritatea clientilor ElectroFun se asteapta ca atunci cand achizitioneaza un produs sa primeasca o descriere mult mai amanuntita, fiind genul de clienti care vor o relatie cu magazinul online si personalul de vanzare, nu doar promisiuni", a declarat Madalin Durca, director de marketing ElectroFun.ro/PCfun.ro.

ElectroFun.ro, primul si singurul magazin cu vanzari 100% online, specializat pe zona de "electro"ofera, inca din momentul lansarii din octombrie 2007, o mare parte a serviciilor specifice cumparaturilor online, inclusiv sistemul de plata cu cardul.

Sectiunea cel mai des accesata de consumatori este cea dedicata produselor electronice, in special televizoarele LCD, produsele pentru bucatarie si cele de ingrijire personala.

Pe piata online a electronicelor si electrocasnicelor, ElectroFun.ro este in acest moment magazinul cel mai diversificat pe acest segment. Evaluarea pietei online de electronice si electrocasnice devine mai dificila in conditiile in care sunt mai multe retele mari, traditionale, care au activitati si in mediul de vanzari online, fiind modele mixte, care imbina magazinele traditionale cu vanzarea online. In plus, decizia de cumparare este de cele mai multe ori una de familie si nu individuala, de aceea in mediul online este mult mai greu sa aduni o familie in fata calculatorului pentru a alege produsele din oferta magazinului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//