Proximity castiga pentru a treia oara Silver Echo la festivalul DMA Echo ~ Awards - Oscarurile industriei mondiale de Direct & Relationship Marketing. Dupa Silverul ~ castigat in 2005 cu campania Conserva realizata pentru Pagini Aurii si cel ~ de anul ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Proximity a castigat pentru a treia oara Silver Echo la festivalul DMA Echo Awards

Proximity castiga pentru a treia oara Silver Echo la festivalul DMA Echo Awards - "Oscarurile" industriei mondiale de Direct & Relationship Marketing.
Dupa Silverul castigat in 2005 cu campania "Conserva" realizata pentru Pagini Aurii si cel de anul trecut cu lucrarea "Minor Report" pentru fundatia Salvati Copiii, Proximity isi imbogateste palmaresul cu inca un Silver Echo adus de peste Ocean, tocmai din Las Vegas, fiind singura agentie de specialitate din Romania distinsa cu premii la cel mai important festival international de comunicare directa.
"Este al treilea Silver Echo pe care il castigam din 2005 incoace si parca incepe sa semene a traditie. Avem un istoric frumos la cel mai important festival din industria noastra si, dincolo de aprecierea juriului international, care ne onoreaza, este foarte important ca am construit acest istoric cu munca facuta cu multa inima pentru proiecte minunate. Cel de-al doilea Silver obtinut in numele acestui proiect ne arata ca acolo unde exista talent, creativitate, experienta si pasiune rezultatul este garantat", a declarat Gabriela Terchila, Managing Director Proximity Bucuresti.
Performanta Proximity Bucuresti de anul acesta se adauga rezultatelor excelente obtinute de intreaga retea Proximity Worldwide la DMA Echo Awards, care a castigat 25 din cele 86 de premii acordate, fiind pentru al treilea an la rand cea mai premiata retea internationala din festival.
"Heaven vs. Hell", lucrarea care a adus in acest an agentiei inca un Silver Echo, face parte din proiectul de sprijinire a Festivalului Brazilor de Craciun, sustinut si de grupul BBDO inca din anul 2002. Fondurile obtinute de Festivalul Brazilor de Craciun sunt folosite pentru a-i retrimite la scoala pe copiii care muncesc.
"Intr-un timp al ideilor complicate, mediilor inovatoare si solutiilor de productie extravagante, cu acest proiect ne-am intors la bazele DM-ului. Un plic si o scrisoare. Apoi le-am zguduit putin: Doua plicuri, doua scrisori, doua call to action-uri perfect antagonice. Iar cand cele doua scrisori vin una din rai si cealalta din iad, miza este decizia de a ajuta niste copii sau, in scenariul opus, de a-i lasa sa decada, acel ceva care se poate salva sau pierde devine mai important decat un Echo", a spus Calin Ionescu, Creative Director Proximity Bucuresti
"Povestea este despre noi si niste copii incercati prea mult si parca prea nedrept de viata. Am adunat tot ce am avut mai bun in fiecare dintre noi, am stors creativitate, ore de nesomn si o idee simpla dar bulversant de adevarata... si-am ajuns la finalul celui de-al doilea capitol (a se vedea si cel de anul trecut) cu copii mai fericiti si noi mai de argint cu inca un Echo", povesteste Cristina Ciuca, Creative Director Proximity Bucuresti.
Echipa Proximity care a dezvoltat proiectul de argint la DMA Echo Awards este formata din: Cristina Ciuca, Florina Alexandru, Calin Ionescu, Richardo Nedela, Robert Neacsu, Mihai Iliescu, Dan Huber, Vlad Popovici, Gabriela Terchila.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info