Mazda a anuntat lansarea versiunii facelift a modelului pick-up BT-50. Autovehiculul beneficiaza ~ atat de elemente noi de design exterior si interior, cat si de ~ imbunatatiri tehnice. BT-50 facelift va fi disponibil la distribuitorii Mazda incepand cu ~ luna ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Mazda va lansa in Europa versiunea facelift a pick-up-ului BT-50

Mazda a anuntat lansarea versiunii facelift a modelului pick-up BT-50. Autovehiculul beneficiaza atat de elemente noi de design exterior si interior, cat si de imbunatatiri tehnice. BT-50 facelift va fi disponibil la distribuitorii Mazda incepand cu luna octombrie 2008.
La exterior, noul model se prezinta cu faruri si lampi spate redesenate, un design complet nou pentru spoilerul fata si bara de protectie spate, praguri laterale noi din otel inoxidabil si jante noi din aliaj de 16 inci. Clientii pot alege acum dintr-o gama de culori mai variata – au fost adaugate 5 culori noi si 3 combinatii noi pentru cei care doresc o caroserie in doua tonuri. BT-50 facelift este disponibil in 3 versiuni de caroserie: Regular (doua portiere si doua locuri), Rap Cab (patru locuri si patru portiere – cele din spate cu deschidere spre inapoi) si Double Cab (patru portiere si cinci locuri).
Noua versiune a pick-up-ului japonez aduce un design nou si la interior. Acesta prezinta materiale si culori noi, precum si iluminare orange pentru instrumentele de bord. Optional, cumparatorii pot alege tapiserie din piele. BT-50 se apropie de confortul unui model de clasa compacta atat prin materialele folosite, cat si prin dotari.
Noua varianta are ca dotare standard un port auxiliar pentru conectarea dispozitivelor portabile la sistemul audio al autovehiculului. Mazda ofera trei nivele de echipare pentru acest model (CE, TE si GT), precum si o serie de accesorii suplimentare (hardtop pentru carosarea benei, bare de protectie din otel inoxidabil, carlig de remorcare, echipamente pentru bena etc.).
BT-50 facelift este echipat cu un motor turbo diesel de 2,5l. Acesta genereaza 143 CP si un cuplu de 330 Nm, suficient pentru a tracta o remorca cu o greutate de 3 tone, in conditiile unui consum mediu combinat ce variaza intre 8,3-8,9l/100km (in functie de versiune). Motorul asigura puterea necesara atat pe sosea, cat si in off-road, unde tractiunea integrala, diferentialul cu alunecare limitata si cutia de transfer cu reductor asigura performante ridicate.
Dotarile ce asigura siguranta pasagerilor variaza in functie de nivelul de echipare ales si pot include airbag-uri frontale si laterale, ABS si EBD si centuri pretensionate in trei puncte. Caroseria integreaza zone de deformare controlata si bare de protectie in portiere, care asigura un plus de siguranta in caz de impact lateral. Sistemului de franare include la randul sau elemente noi, discurile ventilate de frana pentru puntea fata asigurand o franare mai eficienta.
Segmentul modelelor pick-up in Romania a urmat trendul crescator al pietei auto in general. In 2005 se inregistrau 919 unitati comercializate, in timp ce prognoza pentru 2009 este de 3.345 de autovehicule. Obiectivul Mazda este de a vinde 250 de unitati BT-50 in 2009, valoare care ar reprezenta o cota de piata de 8,33% (din segmentul pick-up). Din totalul de 250 de unitati prognozate pentru anul viitor, un procent de 90% va fi reprezentat de versiunea de caroserie double cab (cu 4 usi).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info