• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vodafone UK si Visa Europe testeaza o noua campanie publicitara pe telefonul mobil

Vodafone UK si  Visa Europe testeaza o noua campanie publicitara pe telefonul mobil

Vodafone UK si Visa Europe au incheiat cu succes un program pilot de campanie publicitara pe telefonul mobil, testand reactia si nivelul de acceptare al clientilor la un al doilea mesaj "de intampinare", adresat clientilor care calatoresc in strainatate. 

In cadrul programului, timp de doua saptamani din luna mai 2008, un numar total de 150.000 de mesaje au fost transmise catre clientii Vodafone UK, din 8 tari selectionate. Mesajele au fost distribuite la 30 de minute dupa ce persoanele respective au ajuns la destinatiile stabilite, reamintindu-le acestora sa formeze codul telefonic al Marii Britanii, +44, atunci cand suna acasa. in acelasi timp, mesajul promova posibilitatea de a castiga din partea Visa bilete la Jocurile Olimpice  de la Beijing din 2008 si la Jocurile Paralimpice, daca isi vor folosi cardurile cat timp sunt in strainatate.

"Decizia de a colabora cu Visa Europe a venit in mod firesc in momentul in care am decis testarea acestui program inovator, si in acelasi timp simplu, de publicitate axata pe calatorie", a declarat Richard Saggers, Head of Mobile Advertising, Vodafone Group. "Programul pilot a fost un success. Cercetarile noastre au aratat ca  promovarea mesajelor de intampinare Visa-Vodafone, au fost bine memorate de catre clienti si comparate cu formele traditioanle de comunicare directa".

"Telefonia mobila este un domeniu interesant pentru viitorul platilor. Primul lucru pe care il fac cei care aterizeaza intr-o tara straina este sa isi deschida telefonul mobil, iar acesta a fost o oportunitate de a promova beneficiile oferite de cardul Visa, atunci cand esti peste hotare",  a spus Sandra Alzetta, Senior Vice President, Innovation, New product and Channel Development, Visa Europe.

Vodafone si Visa si-au dorit sa evalueze impactul pe care il are publicitatea pe telefonul mobila asupra notorietatii de brand, interactiunii intre clienti si fidelizare.

"Intr-un mediu in care oamenii de publicitate trebuie sa paseasca cu grija, luand in calcul natura personala si statutul unic al telefonului mobil, mesajele de intampinare reprezinta un punct de plecare pentru construirea relatiei dintre marca si publicul tinta, care poate fi consolidata prin intermediul unei comunicari relevante", a adaugat Says Andrew, Goodban, Account Director, Millward Brown.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//