• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KFC deruleaza o campanie de comunicare in metrourile din Bucuresti

KFC deruleaza o campanie de comunicare in metrourile din Bucuresti

KFC revine cu o campanie de comunicare in metroul din Bucuresti. Primul flight al campanie a inceput pe 22 septembrie si se va incheia pe 21 octombrie 2008.

Pe traseul Magistrala II - Depoul IMGB Bucuresti deja pot fi vazute manerele branduite KFC. Partea a doua a campaniei va fi reluata pe 15 noiembrie 2008, cu o durata de o luna, pana pe 14 decembrie.

KFC a mai desfasurat campanii de comunicare in noile garnituri ale metroului in 2004 si 2006 iar in acest an campania se axeaza pe promovarea a doua noi produse intrate in gama KFC - Bonless Bites (mini-fileuri din piept de pui ) si Crispy Sandwich.

Manerele din trenuri vor fi branduite fata-verso si contin informatii despre noile produse, dar si despre locatiile restaurantelor din apropierea statiilor de metrou. 

Campania isi doreste atat promovarea noilor produse cat si consolidarea imaginii KFC in randul persoanele tinere si active, care prefera metroul ca principalul mijloc de transport.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//