• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lavazza a lansat a 17-a editie a calendarului sau

Lavazza a lansat a 17-a editie a calendarului sau

Lavazza a lansat a 17-a editie a calendarului sau, la vila Miani din Roma. Tema calendarului, "The Italian Espresso Experience", a insemnat punerea in scena a unui eveniment dedicat stilului Italian. Printre invitatii de onoare s-au numarat celebra fotografa Annie Leibovitz, creatoarea calendarului, si modelele Eva Riccobono, Alessia Piovan, Gilda Sansone si Kate Ballo. Fotografiile facute de Annie Leibovitz pentru calendarul 2009 au fost expuse in timpul show-ului.

Lavazza a fost asistata la aceasta sarbatoare a realizarilor italiene de catre  Academia Teatrului Scala. Tinerii artisti si designeri talentati ai academiei, sub indrumarea maestrului Angelo Sala, care lucrează alaturi de experti de la Scala din Milano, au produs un spectacol demn de orice productie Scala.
 
Cafeaua Lavazza reprezinta spiritul creativ pentru care este faimoasa Italia si aceasta a facut din compania torineza nu numai un lider in sectorul sau, dar i-a dat reputatia de ambasador international al calitatii italiene.

Datorita inclinatiei puternice a companiei catre inovatie si creativitate si a tehnicilor dezvoltate de Centrul de Training Lavazza, espresso a fost transformat, prin reinterpretari ale legendarei culturi gastronomice italiene, in delicatese precum "spaghetti" cu cafea si foarte speciala inghetata cu cafea. Premiatul restaurant "Agata e Romeo" a realizat un meniu care a reprezentant reinterpretarea moderna a celor mai bune mancaruri italienesti.

Camerele de la Villa Miani au fost fiecare transformate in universuri miniaturale, in concordanta  cu fotografiile calendarului. Oaspetii au avut posibilitatea de a experimenta lumea de vis a cinematografului, secretele creative ale lumii artistice, un workshop de arta interactiv, un balcon in stilul "Romeo si Julieta", o trattoria si bacanalele Romei antice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//