• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ce inseamna branding in cazul firmelor de servicii funerare

Ce inseamna branding in cazul firmelor de servicii funerare

In cele mai multe domenii de activitate, serviciile oferite aduc bucurie, asa ca se creeaza anumite relatii apropiate intre client si prestator. In cazurile de succes, brandurile cresc prin asocierea cu emotiile, dar si cu bucuria, cu fericirea. Sa ne gandim aici in special la telefonie mobila, dar si la banci si chiar clinici medicale.

Ce inseamna branding in cazul firmelor de servicii funerare? Este un domeniu extrem de sensibil, care trebuie abordat in mod corect. Clientul nu isi doreste serviciile tale, dar totusi va avea nevoie de ele la un moment dat. Are nevoie de respect inainte de orice - sa stie ca va fi tratat corect, la nevoie, fara indoiala, oricand este cazul!

In domeniul serviciilor legate de inmormantari, comunicarea trebuie sa fie simpla si clara. Brandul trebuie conturat astfel incat sa transmita maxima seriozitate, dar si intelegere, empatie. Trebuie evitate abordarile extravagante in comunicare, iar promovarea se va baza foarte mult pe recomandarile clientilor. In lumea moderna, firmele de servicii funerare utilizeaza mult promovarea online, iar aici website-urile au nevoie de cat mai multa informatie bine organizata, precum si de publicarea de marturii ale clientilor. Nimeni nu vrea sa experimenteze cand vine vorba de pompe funebre, se doreste doar varianta de a merge la sigur!

O abordare interesanta este cea in care fondatorul companiei se implica direct - caci, in acest domeniu, proprietarul firmei poate fi o ancora in comunitatea locala: "Inainte de toate o sa va zic ca eu, Alexandru Dorobantu, proprietarul companiei Funerare Rainbow Dorobantu, inainte de detine aceasta firma de pompe funebre am trecut si am facut toate aceste servicii funerare pe care angajatii firmei le executa acum, standardele fiind pe masura. Asteptarile mele sunt exigente in domeniu, iar fiecare serviciu este tratat cu demnitate si responsabilitate. Familiei defunctului cat si apropiatilor acestora le va ramane intiparit in minte mult timp slujba de inmormantare, masina cu care a fost trasportat decedatul, sicriul decedatului,cat si firma care se ocupa de ceremonia funerara", se precizeaza pe website-ul firmei Funerare Rainbow Dorobantu, una dintre cele mai cunoscute in Bucuresti si Ilfov.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//