• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul Coca-Cola a crescut cu 14 procente datorita vanzarilor pe pietelor emergente

Profitul Coca-Cola a crescut cu 14 procente datorita vanzarilor pe pietelor emergente

Profitul Coca-Cola Co, cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume, a crescut cu 14 la suta in trimestrul trei al anului 2008, rezultatele foarte bune obtinute pe pietele emergente compensand declinul vanzarilor pe continentul american, transmite AP.

In perioada iulie-septembrie 2008 castigurile Coca-Cola au fost de 1,89 miliarde de dolari, sau 81 de centi pe actiune, comparativ cu 1,65 miliarde de dolari, sau 71 de centi pe actiune, in 2007. Venitul companiei americane a fost de 8,39 miliarde de dolari, in crestere cu noua la suta, in timp ce analistii prognozau un venit de 8,53 miliarde de dolari, sau 77 centi pe actiune.

Rezultatele Coca-Cola vin la o zi dupa ce rivala sa, PepsiCo, al doilea mare producator de bauturi racoritoare din lume, a anuntat ca, in primele noua luni ale anului, a castigat 4,423 miliarde dolari, cu 0,6 la suta mai mult fata de perioada similara a anului trecut, dar ca, in pofida acestui rezultat, va desfiinta 3.300 de locuri de munca. Incasarile Pepsi-Cola in primele trei trimestre din 2008 s-au majorat cu 12,5 la suta comparativ cu aceeasi perioada din 2007, ajungand la 30,522 miliarde dolari.

In al treilea trimestru al anului 2008, conturile grupului au fost ceva mai slabe, profitul situandu-se la 1,576 miliarde dolari, cu 9,5 la suta mai putin fata de cel din trimestrul III 2007 si sub previziunile analistilor. Totusi, veniturile au crescut cu 10,5 la suta, pana la 11,244 miliarde dolari, fiind impulsionate de activitatea companiei din afara granitelor SUA si de aprecierea dolarului american.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//