Impression Graphics Romania a implinit 10 ani de existenta pe piata tipografica ~ din Romania. Sub conceptul Experience 10, reprezentanti ai mass media, clienti, prieteni ~ si parteneri de afaceri marcheaza acest moment printr-un eveniment corporate unic ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Impression Graphics Romania a implinit 10 ani

Impression Graphics Romania a implinit 10 ani de existenta pe piata tipografica din Romania. Sub conceptul "Experience 10", reprezentanti ai mass media, clienti, prieteni si parteneri de afaceri marcheaza acest moment printr-un eveniment corporate unic ce va avea loc pe 16 octombrie 2008, incepand cu ora 20.00, la Palatul Regal, Sala Tronului. Evenimentul este organizat de catre compania de event architecture, Event Plus.
Impression Graphics Romania este lider de piata in domeniul productiei publicitare detinand o cota de piata de aproximativ 30%. Cifra de afaceri pe anul 2007 este de peste 5 milioane de euro, iar cifra de afaceri estimata pe 2008 este de 5.5 milioane euro. Cumulat pentru cei 10 ani de prezenta pe piata din Romania, Impression a rulat o suma de peste 30 milioane de euro, cifra realizata exclusiv din productie de postere OOH.
"In cei 10 ani ca lider pe piata de productie publicitara din Romania am invatat ca cel mai bun produs este relatia speciala creata intre noi si clienti. Aceasta aniversare este un prilej de a trage linia, de a vedea ce am realizat pana acum si de a merge mai departe. Astfel, vom deschide o noua linie de productie in a doua jumatate a anului viitor, cand va fi gata noua fabrica, vom investi intr-o noua linie de finisat, si vom intra pe piata de produse printate pe flatbed (POS)", a declarat Geo Baraian, CEO Impression Graphics Romania.
Impression Graphic Romania exista pe piata din anul 1998, sub numele de HECHT Romania. In 2006, compania preia numele Grupului din care facea parte inca din 2002, ca urmare a necesitatii de a uniformiza si de a da o mai mare putere Grupului Impression pe plan european, devenind Impression Graphics Romania. Rebrandingul Hecht a fost una dintre consecintele firesti ale cerintelor diversificate de pe piata, cat si ale dezvoltarii tehnologiei specializate pe acest segment.
Impression Graphics Romania este o companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni si este cunoscuta pe piata din Romania ca prima "One Stop Shop Printing", fiind furnizorul cu cea mai variata gama de produse si servicii. Impression Graphics Romania este parte a Impression Group, companie europeana specializata in productia outdoor si campanii promotionale la punctul de vanzare.
In decursul celor 10 ani de activitate pe piata de printing OOH, Impression Graphics Romania a avut numerosi parteneri - clienti directi, agentii, companii de media, companii de outdoor deopotriva: Affichage Romania, Amco Advertising, Beta Cons, C&C Advertising, Foss Advertising, Frankgroup, GMP, Ideea Plus, Leo Burnett&Target, McCann-Erickson, Mindshare Media, Mediaedge:cia, Media Investment, Mercury, Mediacom, Media Planning Group, Media-Tique, News Outdoor, Ogilvy&Mather, Poster Publicity, Publicis, Vitrina Felix, Splendid Media, Global Media, Spoon Media, Carat Media, Pantone, Initiative Media, FCB, NextCap, Grey Worldwide, Media Direction, Praktiker, Grup Tiriac (Romcar Mercedes, Daimler Chrysler, Mitsubishi Motors, Jaguar, Hyundai), Porsche Romania, Hypermarche Romania (Cora), Bricostore, OMV, Altex, Raiffeisen Bank, ABN Amro, United Media Services.
Creat in 2002, Impression Group este cea mai mare companie specializata in productii tipografice cu structura centralizata din Europa si care continua traditia de sase generatii a familiei Marcy, detinatorii companiei timp de 150 de ani. Impression S.A Group of Companies este singura companie de productie publicitara care ofera solutii inovative pentru cele mai importante si complexe campanii desfasurate in Europa, de la servicii de creatie pana la productie outdoor de mari dimensiuni. Pe o piata competitiva si in continua transformare, cele 35 de companii Impression, localizate in peste 20 de tari din Vestul, Centrul si Estul Europei detin pozitia de lider oriunde s-ar afla.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info