Pentru prima oara in Romania, Storewars are loc la Bucuresti, intre 14 ~ si 17 octombrie 2008. Pana in prezent, Storewars a fost derulat de ~ peste 550 de ori in 43 de tari, pentru 14.000 de executivi ~ din mai mult de 500 de companii. Storewars a fost ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Prima sesiune Storewars in Romania, intre 14 - 17 octombrie 2008

Pentru prima oara in Romania, Storewars are loc la Bucuresti, intre 14 si 17 octombrie 2008. Pana in prezent, Storewars a fost derulat de peste 550 de ori in 43 de tari, pentru 14.000 de executivi din mai mult de 500 de companii.
Storewars a fost conceput in 1995 la scoala de Afaceri INSEAD de catre profesorul Marcel Corstjens, director al Programului de Strategie Avansata de Bunuri pentru Consumatori. Marcel Corstjens a fost si profesor la Harvard. IMSG a fost introdus in programul Storewars de catre Metro Group si la 2 ani de colaborare de succes, IMSG a cumparat drepturile de licenta asupra programului Storewars in 2006.
De beneficiile primei sesiuni Storewars in Romania se vor bucura reprezentanti ai mai multor companii internationale si locale, printre care: Metro, Henkel, BDG, PWC, JTI, Kraft, Patres, Glue, etc.
La aceasta prima sesiune Storewars organizata in Romania de IMS Retail participa intre 18 si 35 de persoane, experti in retail si manufacturing. Cursurile sunt sustinute la Bucuresti de Michael Green, managing director IMSG international markets.
Organizatorii estimeaza inca doua sesiuni de cursuri in 2009, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis BrandInfo.ro.
"Este o mare realizare pentru IMS Retail ca, la nici jumatate de an de la lansare, sa reusim sa implementam Storewars in Romania. Acest succes vine dupa ce profesorul Marcel Corstjens, inventatorul Storewars a sustinut deja o conferinta la Bucuresti in vara acestui an. Este un program extrem de solicitant care aduce beneficii concrete oamenilor de retail si de business. Romania avea si are nevoie in continuare de acest program de business", a declarat Flavian Pandele, Managing Director IMS Retail Bucharest.
Storewars simuleaza impactul deciziilor luate avand la baza informatii detaliate despre piata si compania in joc. Majoritatea acestor simulari utilizeaza un model simplu de piata unde compania si competitorii ei incearca sa atraga consumatorii.
Pe piata romaneasca, IMSG este reprezentata, printre alte companii, si de Friends Advertising, agentie de publicitate care ofera solutii de comunicare complete si V+O Communication, companie de PR.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info