• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Prima sesiune Storewars in Romania, intre 14 - 17 octombrie 2008

Prima sesiune Storewars in Romania, intre 14 - 17 octombrie 2008

Pentru prima oara in Romania, Storewars are loc la Bucuresti, intre 14 si 17 octombrie 2008. Pana in prezent, Storewars a fost derulat de peste 550 de ori in 43 de tari, pentru 14.000 de executivi din mai mult de 500 de companii.

Storewars a fost conceput in 1995 la scoala de Afaceri INSEAD de catre profesorul Marcel Corstjens, director al Programului de Strategie Avansata de Bunuri pentru Consumatori. Marcel Corstjens a fost si profesor la Harvard. IMSG a fost introdus in programul Storewars de catre Metro Group si la 2 ani de colaborare de succes, IMSG a cumparat drepturile de licenta asupra programului Storewars in 2006.

De beneficiile primei sesiuni Storewars in Romania se vor bucura reprezentanti ai mai multor companii internationale si locale, printre care: Metro, Henkel, BDG, PWC, JTI, Kraft, Patres, Glue, etc.

La aceasta prima sesiune Storewars organizata in Romania de IMS Retail participa intre 18 si 35 de persoane, experti in retail si manufacturing. Cursurile sunt sustinute la Bucuresti de Michael Green, managing director IMSG international markets.

Organizatorii estimeaza inca doua sesiuni de cursuri in 2009, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis BrandInfo.ro.

"Este o mare realizare pentru IMS Retail ca, la nici jumatate de an de la lansare, sa reusim sa implementam Storewars in Romania. Acest succes vine dupa ce profesorul Marcel Corstjens, inventatorul Storewars a sustinut deja o conferinta la Bucuresti in vara acestui an. Este un  program extrem de solicitant care aduce beneficii concrete oamenilor de retail si de business. Romania avea si are nevoie in continuare de acest program de business", a declarat Flavian Pandele, Managing Director IMS Retail Bucharest.

Storewars simuleaza impactul deciziilor luate avand la baza informatii detaliate  despre piata si compania in joc. Majoritatea acestor simulari utilizeaza un model simplu de piata unde compania si competitorii ei incearca sa atraga consumatorii.

Pe piata romaneasca, IMSG este reprezentata, printre alte companii, si de Friends Advertising, agentie de publicitate care ofera solutii de comunicare complete si V+O Communication, companie de PR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//