• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Farinsan si-a marit vanzarile cu 20 de procente, in primul semestru al 2008

Farinsan si-a marit vanzarile cu 20 de procente, in primul semestru al 2008

In primul semestru al anului 2008, cifra de afaceri a Farinsan a fost de 31.946.509 lei, fata de 20.749.005 in perioada similara a anului trecut. Cresterea s-a bazat pe majorarea pretului la produsul finit cu 30% si a volumul de vanzari cu 20%.

"Ne-am indreptat atentia atat catre segmentul de retail cat si catre cel al marilor consumatori, punand accent pe productia de fainuri speciale, care este o zona de nisa, ceea ce ne-a permis mentinerea unei cote de piata de 5%", a afirmat Ioan Vladu, care a revenit in functia de director al Farinsan. "Am continuat sa realizam investitii iar in prima parte a anului viitor speram sa derulam doua proiecte bazate pe fonduri structurale ale Uniunii Europene. Vom incerca ca in urmatorii doi ani sa devenim independenti din punct de vedere energetic, prin investitii in centrale eoliene. In acest moment ne aflam in faza de stabilire a "hartii vanturilor" din zona noastra".

Majorarea pretului la grau in 2007, cu peste 50%, s-a rasfrant si asupra costurilor cu materia prima din prima parte a acestui an, obligand compania sa caute solutii pentru mentinerea costurilor la produsul finit la valori cat mai stabile.

"Si anul acesta ne confruntam cu probleme in ceea ce priveste graul", a afirmat directorul Farinsan. Chiar daca productia a fost una mult mai mare decat in 2007, ceea ce a impins pretul spre 0,3 – 0,4 lei/kg, calitatea graului nu este una foarte buna, mult dintre el fiind bun doar pentru furaje, in special cel recoltat din zona sudica a tarii, fiind nevoiti sa achizitionam grau la preturi mult mai ridicate de 0,6 lei/kg, nivel apropiat de cel al graului din import.

De asemenea, in aceasta perioada exista problemele create de micii producatori, care au mori de mici dimensiuni, si lucreaza, in majoritatea cazurilor "fara acte" ceea ce le permite sa vanda la preturi sub cele ale pietei si de multe ori "la negru".

Farinsan este una dintre putinele fabrici care dispun de un laborator performant, ceea ii permite sa satisfaca cererile oricarui client, putand obtine tipuri de faina speciala cu indici de calitate deosebita dar si sa desfasoare activitati de cercetare in domeniul moraritului si panificatiei. Farinsan a fost infiintata ii anul 1996, a demarat productia propriu-zisa in 1999 si numara circa 180 de salariati.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//