• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

PepsiCo va desfiinta 3.300 locuri de munca

PepsiCo va desfiinta 3.300 locuri de munca

PepsiCo, al doilea mare producator de bauturi racoritoare din lume, a anuntat ca, in primele noua luni ale anului 2008, a castigat 4,423 miliarde dolari, cu 0,6 la suta mai mult fata de perioada similara a anului trecut, dar ca, in pofida acestui rezultat, va desfiinta 3.300 de locuri de munca, informeaza agentia EFE.

Incasarile Pepsi-Cola in primele trei trimestre din 2008 s-au majorat cu 12,5 la suta comparativ cu aceeasi perioada din 2007, ajungand la 30,522 miliarde dolari. In al treilea trimestru al anului, conturile grupului au fost ceva mai slabe, profitul situandu-se la 1,576 miliarde dolari, cu 9,5 la suta mai putin fata de cel din trimestrul III 2007 si sub previziunile analistilor.

Totusi, veniturile au crescut cu 10,5 la suta, pana la 11,244 miliarde dolari, fiind impulsionate de activitatea companiei din afara granitelor SUA si de cursul de schimb dolar/alte valute. Presedintele si director general al grupului, doamna Indra Nooyi, a recunoscut, la prezentarea acestor rezultate, ca cel mai mare impuls a venit de la diviziile de aperitive si racoritoare din strainatate, in timp ce vanzarile de bauturi din Statele Unite au inregistrat cea mai mare depreciere.

Pentru a-si imbunatati conturile, PepsiCo a elaborat un plan de crestere a productivitatii, care va presupune reducerea cu 1,8 la suta a personalului, ceea ce inseamna desfiintarea a 3.300 de locuri de munca. Prin aceasta masura - ce deriva din inchiderea a sase fabrici de productie - compania va putea sa economiseasca 1,2 miliarde dolari in urmatorii trei ani, au explicat reprezentantii PepsiCo, care vor oferi mai multe detalii despre acest plan la finele anului 2008.

Compania si-a redus previziunile privind profitul pentru 2008 pana la 3,41 - 3,44 dolari/actiune. In 2007, profitul a fost de 3,41 dolari/actiune, cu doi la suta mai mare fata de cel din 2006.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//